recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - billede justering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

billede justering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 14:20
Øøøh, det er jo din maskine, så det er da bare at pille løs, indtil billedet er så godt som muligt efter forholdene :) Kan i den forbindelse anbefale nogle af de forskellige blu-ray kalibreringsskiver der findes, f.eks. Spears & Munsil, den nyeste kan vist også bruges til 4K. De er utroligt enkle at anvende, bare følg anvisningerne på skærmen, og samtidigt lærer man en masse!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1035
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 07:12
Har investeret i en ny projektor og vil lige spørge til indstillinger. Er der nogle indstillinger som man som ren amatør kan pille ved, eller bør pille ved? Det er ikke fordi jeg leder efter det perfekte billede, så skulle jeg nok have investeret i en anden projektor og ikke bruge den i stuen hvor lidt lys er tilladt 🙂
Men tænker, er der noget som jeg godt kan ændre på eller slå fra? Projektoren er en Epson tw7100...
Frank
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu