recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluesound Node n130 + effekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluesound Node n130 + effekt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluesound Node n130 + effekt
    Sendt: 26-December-2021 kl. 21:04
jeg har en powernode 2 idag, og vil gerne opgradere

Kan man købe en n130 node og koble den direkte sammen med en effektforstærker, feks nad m22?
Eller skal man have en integret forstærker ?LOL
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 08:18
Det kan du godt, og n130 har trigger udgang som kan tænde m22.
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2022 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af stillersen stillersen skrev:

jeg har en powernode 2 idag, og vil gerne opgradere

Kan man købe en n130 node og koble den direkte sammen med en effektforstærker, feks nad m22?
Eller skal man have en integret forstærker ?LOL

Jo nogle dage siden, at du startede denne tråd, og er interesseret i at høre, om du gik videre med ideen? Hvis ja - så del gerne dine erfaringer. Vh/Jan

Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2022 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Oprindeligt skrevet af stillersen stillersen skrev:

jeg har en powernode 2 idag, og vil gerne opgradere

Kan man købe en n130 node og koble den direkte sammen med en effektforstærker, feks nad m22?
Eller skal man have en integret forstærker ?LOL

Jo nogle dage siden, at du startede denne tråd, og er interesseret i at høre, om du gik videre med ideen? Hvis ja - så del gerne dine erfaringer. Vh/Jan


Der blev oprettet en ny tråd efter køb, som giver nogle svar.
https://forum.recordere.dk/opstning-af-forstrker-effekt-bluesound_topic164349.html

Til top
Brizzi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-April-2022
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brizzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2022 kl. 19:26
bare til info;

jeg bruger en bluesound node 2i, med en xtz a2-300 effektforstærker. det køre super
 
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2022 kl. 22:10
Tak for info. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu