|
97" OLED på vej... pris? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2022 kl. 10:55 |
Det kunne være en projektordræber, hvis den kommer ned i pris om 2-3 år Men hvad kommer den mon til at koste her og nu?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Link?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
I den anden ende er en 42" LG OLED interessant som gamerskærm på skrivebordet
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4993 |
Ja de blir mindre og mindre, nu kan man snart ha en som medieskærm i bilen
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 981 |
17.000.000,-
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 694 |
Den ender over 100K og ser ikke nogen de næste 5 år under 50k så Projektor er sikre lige pt. Der er også stykke op til de 120" vi havde før flytning
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
Uanset størrelsen egner OLED sig vel ikke til PC brug pga. risikoen for burn-in? Og jeg tør slet ikke tænke på, hvordan man håndterer en ultratynd 97" skærm. Mit blodtryk stiger voldsomt hvis jeg blot skal rette lidt på min 65". Når skidtet er sat op, er det super fedt at det er tyndt som et stykke glas. Men når det håndteres må det gerne føles solidt som et gammelt Panasonic plasma TV...der uden videre kunne stoppe et godstog uden at få en skramme.
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
ctnet fortæller at prisen forventes at være over 10.000 US$ måske optil 20.000 $ i introduktions pris.
Altså 65-130.000 Kr, så jeg kan godt se et Black Friday tilbud hos Power til 99.999 Kr. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
I dag kan du få 77” til 11111. 83” til ca. 35000. Der går ikke 5 år før 92” er under 50000.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
For nogen måske, men folk med 120" nedgraderer næppe. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |