recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 65” oled - hvilket et ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

65” oled - hvilket et ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 15:11
C1 blev solgt til 8.888 til black friday og til samme pris i Bilka mellem jul og nytår. Det kommer helt sikkert på tilbud igen.

Der er også Philips OLED706, som pt. kan fås til 10.000. Her får man ambilight med, hvis det vil have værdi for dem.

Jeg ville ikke købe et 50hz TV.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 18:12
Jeg købte tilbage i november et Philips 65OLED705 120hz for 7.777,- 
Android tv, ambilight, fantastisk billede, glimrende onboard lyd sammenlignet med de fleste andre fladskærme - alt spiller. Super tilfreds - også med Android TV delen der kan alt muligt sjovt og understøtter samtlige streaming tjenester, Android spil osv. osv. , bruger stort set aldrig min ATV4K længere




Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg købte tilbage i november et Philips 65OLED705 120hz for 7.777,- 
Android tv, ambilight, fantastisk billede, glimrende onboard lyd sammenlignet med de fleste andre fladskærme - alt spiller. Super tilfreds - også med Android TV delen der kan alt muligt sjovt og understøtter samtlige streaming tjenester, Android spil osv. osv. , bruger stort set aldrig min ATV4K længere





Det TV lader ikke til at være på lager nogen steder, så måske er det allerede udgået? Efterfølgeren (706) kommer nok ned i samme pris på et tidspunkt. 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 23:38
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 16:35
tak for alle tipsne - mine forældre overvejer noget lyd dertil og jeg anbefaler en soundbar har selv en Samsung 950 med baghøjtalere og subwoofer til - og er meget tilfreds og tænker de endnu nyere er endnu bedre ?

Ellers har jeg set lidt YouTube af Sonys a80j hvor de siger at lyden i tv’et er super godt- til gengæld er tv’et dog meget dyrere …

Mon ikke de 5-6.000 man sparer ved det lidt billigere lg / Panasonic tv kan bruges på en soundbar så lydbilledet også er godt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 20:07
Jeg har et XR-65A80J og min umiddelbare reaktion da jeg hørte lyden fra TV'et var meget positiv. Det ændrer dog ikke ved, at jeg efterfølgende koblede min Sonos Arc til, men TV'ets højttalersystem er faktisk ret godt for et TV'et at være.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 20:15
fedt med insider viden tusind tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2022 kl. 21:21
hvordan er du tilfreds med billedkvaliteten ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2022 kl. 16:38
Nu er jeg ikke ekspert og er ikke specielt god til at forklare de tekniske forskelle, men i forhold til mit LG C9 synes jeg, at der er mere dybde og kontrast i farverne.
Jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten, og selv LG's styresystem er godt og simpelt, så kan jeg i sidste ende nok bedre lige Androidversionen på Sony'en.
Jeg har så tilkøbt den lækre fjernbetjening fra A90J-serien, da den er i alu med belyste knapper. Selvom det koster små 400 kr. oveni synes jeg absolut at det er pengene værd, da den fjernbetjening giver mig glæde hver gang jeg bruger TV'et, og specielt i mørke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu