recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Frame kabel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Frame kabel

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Frame kabel
    Sendt: 04-Januar-2022 kl. 22:54
Baggrund: 
Jeg har købt et Samsung The Frame 55" af to grunde:
1. ville gerne have det skulle falde ind som et billede i køkkenet (uden nævneværdige kabler)
2. ønsker at bruge min eksisterende Sonos installation i køkkenet (Sonos Amp + 2 passive højtalere og 1 sub)

Problem:
Den externe box skal helt op på et skab ved siden af mit Sonos, hvilket kræver ca 15m Samsung One kabel (det der medfølger er kun 5m) men de tager 2.500DKK for sådan et kabel!!! 

Til sammenligning koster et HDMI kun 150 på avexperten.dk derfor gør det mig ondt, at skulle give crazy overpris for et 15m Samsung One kabel til 2500 DKK. 

Er der nogle af jer, der ved om man kan købe det andetsteds eller lave det selv?

På forhånd tak


Redigeret af SofiaO - 05-Januar-2022 kl. 11:32
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2022 kl. 23:08
 Det er ingen penge at betale Kr 150 for et kabel i den længde. Det er i den billige ende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2022 kl. 23:31
@Radiomanden beklager misforståelsen men jeg kan ikke bruge et HDMI kabel, da boksen ikke skal stå på gulvet foran tv'et men op på skabet ved Sonos installationen. Derfor skal jeg bruge et 15m "Samsung One Near-Invisible kabel" og det er det jeg syntes er dyrt til 2500 DKK.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der ved om man kan købe det andetsteds eller lave det selv. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2022 kl. 23:35

 Det vil næppe kunne fås billigere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2022 kl. 23:35
Kan næppes laves selv af lægmand, det er et optisk kabel


Redigeret af Clemen - 04-Januar-2022 kl. 23:36
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2022 kl. 23:58
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 10:34
Hvis du kan, er det væsentlig billigere at købe et 15m optisk kabel til at forbinde Sonos med Samsung boksen. Så er du under 250 kr. 

Til top
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Kan næppes laves selv af lægmand, det er et optisk kabel
God pointe
Til top
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 https://www.licotronic.com/samsung-vg-socr15-xc-2019-invisible/cat-p/c/p1000291538?gclid=EAIaIQobChMIpbeK75iZ9QIVdkeRBR2-3QMyEAYYASABEgKFnPD_BwE


Klaus
Nu har jeg forsøgt at købe der og krydser fingrer for at det rent faktisk er 15 m. Sidste sted jeg forsøgte sendte de et 5 m kabel. 
Til top
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2022 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Hvis du kan, er det væsentlig billigere at købe et 15m optisk kabel til at forbinde Sonos med Samsung boksen. Så er du under 250 kr. 

Besnærende tanke men så skal kassen desværre stå på gulvet i køkkenet. 😦
Til top
SofiaO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SofiaO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2022 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af SofiaO SofiaO skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 https://www.licotronic.com/samsung-vg-socr15-xc-2019-invisible/cat-p/c/p1000291538?gclid=EAIaIQobChMIpbeK75iZ9QIVdkeRBR2-3QMyEAYYASABEgKFnPD_BwE


Klaus
Nu har jeg forsøgt at købe der og krydser fingrer for at det rent faktisk er 15 m. Sidste sted jeg forsøgte sendte de et 5 m kabel. 
Pokkers det var selvfølgelig kun et 5 meter kabel som er det samme som det jeg fik med tv'et. 
Er det nogle der har gode forslag?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2022 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af SofiaO SofiaO skrev:

Pokkers det var selvfølgelig kun et 5 meter kabel som er det samme som det jeg fik med tv'et. 
Er det nogle der har gode forslag?


Der står i teksten at det er et 15 meter kabel, men de har sendt dig et 5 meter?
Hvad siger forretningen til det?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu