recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The Godfather trilogi 4k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The Godfather trilogi 4k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The Godfather trilogi 4k
    Sendt: 13-Januar-2022 kl. 18:05
Endelig officielt..

I biografen 25. februar

Jeg glæder mig!

Dog ret dyr i preorder på amazon.com indtil videre...


Redigeret af JMH - 13-Januar-2022 kl. 18:12
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2022 kl. 09:12
Det bliver fedt!

Jeg er dog ikke sikker på, at den kommer i biografen herhjemme. Umiddelbart taler Paramount kun om Dolby Cinema, hvilket er de særlige biografer med Dolby Vision og Dolby Atmos.
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 08:01
Jeg vælger at læse det som, at det er exclusive to Dolby Cinema biografer i USA og at den også bliver vist i udlandet. Ellers må vi nøjes med at se den i 4K hjemme, men jeg gad godt nok at prøve at se den på et stort lærred og jeg håber at det kommer til at ske.
De har måske lavet en aftale i USA, men det giver jo ikke mening at der er lande, hvor den slet ikke kan blive vist.
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 08:19
Det er altså ret normalt at genvisninger af gamle film i specielle udgaver kun bliver vist i USA.
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 09:30
Nu er "The Godfather" lidt mere end en gammel film. Den vandt 3 oscars og den har ligget stabilt som nummer to på IMDBs liste over de 250 bedste film nogensinde i alle de år jeg har brugt IMDB. https://www.imdb.com/chart/top/?ref_=ats_top250serp_to_top250chart

Jeg krydser fingre Smile


Redigeret af JMH - 15-Januar-2022 kl. 09:31
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 10:21
Paramount siger, at den også vises i biografer internationalt. Men det er uklart, hvad det dækker over.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2022 kl. 10:23
Jeg kan godt se hvad du mener, men i så fald tror jeg formuleringen ville være “as well” i stedet for “and” hvad angår international visning. Den store nyhed i den nye remaster er Dolby Vision, så jeg tænker, at det er det, de gerne vil vise til publikum.
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2022 kl. 08:53
Det sker!Smile

Man kan nu bestille billetter til cinemaxx i København og Aarhus...

Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2022 kl. 08:59
Jeg så den i går i Cinemaxx. Jeg synes at det var en stor oplevelse at se den i biografen, dog synes jeg at det var svært at se hvor meget der er sket på billed siden, men biografen har jo heller ikke Dolby vision.. Det bliver spændende at se hvordan den ser hjemme på TV med Dolby vision.


Redigeret af JMH - 27-Februar-2022 kl. 09:00
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu