recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Epson TW6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Epson TW6000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Epson TW6000
    Sendt: 23-Januar-2022 kl. 10:16
Jeg har en Epson TW6000 som er røget ud i garagen, og nok snart er på vej til genbrugspladsen.

Den viser en vertikal linje som kører ned igennem billedet, og fejlen ligger i projektoren.
Epson vil have 3000 for at fixe problemet, og det kan ikke betale sig da den efterhånden er aldrende. Jeg kan ikke huske hvor mange timer pæren har kørt, men gætter på den gode side af 1000 (hæng mig ikke lige op på det).

Det ser sådan ud:



Strømkablet blev genbrugt til et andet formål, så den er ikke med.

Jeg tænker blot at give den væk, kan måske bruges til reserve dele, eller en som lige vil have lidt ekstra på en pære. Den har stadig fint billede, så kunne også bruges til en person, som bare lige vil teste - hvordan det er at have en mini bio i stuen?

Nogen der kunne tænke sig at prøve? 

Befinder sig i Ikast


Redigeret af Precious - 28-April-2022 kl. 18:20
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2022 kl. 10:27
Den vil jeg gerne afhente og lege med, bor i Videbæk, så det er jo kun en lille smuttur
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2022 kl. 18:52
Hej, jeg sender dig lige en PM med detaljer.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2022 kl. 07:41
Den er her forøvrigt endnu 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2022 kl. 09:42
Ja sorry jeg ikke har fået svaret tilbage, ligger syg lige pt, så har ikke mulighed for at afhente, så hvis en anden er interesseret kan vedkommende bare melde sig på banen
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2022 kl. 10:43
Hvis ingen anden melder sig, så gemmer jeg den til dig.
God bedring!
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2022 kl. 18:20
Gemte den i 3 måneder - nu er den afleveret hos el-skrot på genbrugspladsen 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu