recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nvidia shield tv pro 2015 nedgradere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nvidia shield tv pro 2015 nedgradere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kdybro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Sindal
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdybro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nvidia shield tv pro 2015 nedgradere
    Sendt: 19-Marts-2022 kl. 09:02
Hej alle

jeg har prøve og nedgradere min nvidia shield pro 2015 nedgradere den så da jeg genstart den
så står den kun i det her, og har haft den at stå i over 3 time. jeg kan ikke komme inde og reset den
jeg ved ikke om det er det rigtigt sted at jeg har lagt det op på


Redigeret af kdybro - 19-Marts-2022 kl. 09:05
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2022 kl. 10:56
du kan få den i fastboot igen ved at adb reboot bootloader når den står og kører med prikkerne.
Grunden til den ikke kommer videre er fordi du ikke har wiped cache efter flash af firmwaren.

SHIELD TV (2019)

  1. 1. Restart your SHIELD TV in Fast Boot mode. Instructions can be found here

  2. 2. Press remote locator to highlight "Factory Data Reset" and long press to select.

  3. 3. After select "Confirm".

  4. 4. SHIELD will boot to home screen.

SHIELD TV Pro (2019) or SHIELD TV (2017)

  1. 1. Restart your SHIELD TV in Fast Boot mode. Instructions can be found here

  2. 2. Use the X and Y buttons on the controller to move to "Boot recovery kernel".

  3. 3. Press the A button to select "Boot Recovery Kernel".

  4. 4. You may see the dead Android robot on screen. This is expected behavior. If so, press B button on the controller.

  5. 5. You will see Android Recovery Menu.

  6. 6. Use the X and Y buttons on the controller to move to "wipe data/factory reset".

  7. 7. Press the A button to select "wipe data/factory reset".

  8. 8. After process select "reboot system now".

  9. 9. SHIELD will boot to home screen.

SHIELD Pro(2015 & 2017) or SHIELD TV (2015)

  1. 1. Turn off your SHIELD.

  2. 2. Unplug the power cable from your SHIELD.

  3. 3. Connect your SHIELD to your PC/Mac/Linux computer via USB using SHIELD's micro USB port.

  4. 4. Plug the power cable back into your SHIELD.

  5. 5. Wait 2 seconds, and then hold the NVIDIA power button on SHIELD for 5-6s until you see the fastboot menu on the display.

  6. 6. Tap on NVIDIA button to move on Menu to "Boot recovery kernel".

  7. 7. Hold NVIDIA button to for 2-4s to select "Boot Recovery Kernel".

  8. 8. You may see the dead Android robot on screen. This is expected behavior.

  9. 9. Hold NVIDIA button to for 2-4s to process to next menu. If you don't see the Recovery menu, try this step a few times.

  10. 10. You will see Android Recovery Menu.

  11. 11. Tap on NVIDIA button to move to "wipe data/factory reset".

  12. 12. Hold NVIDIA button to for 4-6s to select "wipe data/factory reset".

  13. 13. After process select "reboot system now".

  14. 14. SHIELD will boot to home screen.

GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
kdybro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Sindal
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdybro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2022 kl. 14:30
nu er det at jeg kan ikke komme inde i fastboot mere fordi at nu er der var sort skærm på den.
når jeg prøve


Redigeret af kdybro - 25-Marts-2022 kl. 14:32
Til top
kdybro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Sindal
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdybro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2022 kl. 14:33
er der ikke en som har en nvidia shield tv pro 2015 som kan clone en ssd til hvis jeg sender ssd til personen
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2022 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af kdybro kdybro skrev:

er der ikke en som har en nvidia shield tv pro 2015 som kan clone en ssd til hvis jeg sender ssd til personen

Hvis det er med henblik på at gendanne enheden, så kan du hente et recovery image hos Nvidia:
Til top
kdybro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2012
Sted: Sindal
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdybro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2022 kl. 17:15
at når jeg sætter den til tv så er sort skærm på den nu. Hvis jeg skriver adb devices så kommer det ikke noget op
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu