recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - soundbar med jackstik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

soundbar med jackstik

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: soundbar med jackstik
    Sendt: 30-Marts-2022 kl. 20:26

hej

jeg søger efter en  soundbar med jackstik find sådan
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 21:27
Går ud fra du skal bruge jackstikket til indgang, og så er der faktisk kun B&O, som også har noget nær den bedste lyd der fås.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 22:02
Er 99% sikker på at min mors Yamaha også har det, men må indrømme jeg ikke kan huske modelnummeret på stående fod.
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 22:07
hej

det som jeg kan ville er og kunne sætte  hovedtelefoner til  soundbar så jeg kan høre lyd fra mit samsung tv da det ikke har jackstikket


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 22:18
Det kender jeg simpelthen ingen soundbars der kan.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

hej

det som jeg kan ville er og kunne sætte  hovedtelefoner til  soundbar så jeg kan høre lyd fra mit samsung tv da det ikke har jackstikket


Det tror jeg ikke findes. Kiggede på ca 10 forskellige soundbarer, hvor kun en har jackstik, som er indgang, og det er Stage’n
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 23:32
kan i anbefalinger et bluetooth hovedtelefoner max pris 1500
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 12:54
Før du spenderer stor summer på hovedtelefoner, så lån et sæt og prøv at forbind til TV'et. Der er typisk lidt forsinkelse på Bluetooth-lyd i TV-skærme – nogle seere bemærker det, andre gør ikke.

Hvis du vil se serier og film generelt så overvej som en mere langsigtet løsning Apple TV 4K boksen parret med AirPods 3, Pro eller Max. Deres 'Spatial Audio' er meget overbevisende. Men naturligvis en dyrere løsning end 1500 kroner, og det afhænger samtidig af hvordan du modtager dit tv-signal.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af xpress xpress skrev:

...
så jeg kan høre lyd fra mit samsung tv da det ikke har jackstikket

Har det ukendte TV et modelnummer? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 15:18
ja det er et ue49ks700s

men jeg skal have det udskifter da app på mit samsung  tv ikke virke mere jeg for nu den besked nå jeg prøve og brug discovery+

jeg har prøve om jeg kun find samsung tv med jackstik til hovedtelefoner, men tror ikke det bliv lavet mere





Redigeret af xpress - 31-Marts-2022 kl. 15:23
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 18:06
En anden mulighed kunne være at bruge den optiske udgang, som jeg formoder at dit TV har og så sætte en DAC med hovedtelefon udgang til.
Til top
xpress Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xpress Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 19:14
jeg har prøve  en GOOBAY - Digital til analog audiokonverter men synes lyd er meget lav og jeg kan ikke skru op for lyd hvorfor ved jeg ikke



https://ccproshop.dk/da/optisk-adapter/goobay-digital-til-analog-audiokonverter

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu