recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv møbel mareridt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv møbel mareridt

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv møbel mareridt
    Sendt: 04-April-2022 kl. 16:54
hej jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver, men jeg håber der er en venlig sjæl der tilfældigvis kunne hjælpe mig :-)

Jeg har været på udkig efter et tv møbel i lang tid nu, og jeg er ved at få røde knopper Wacko problemet et at jeg har en yamaha rx-a3040 reciever og den meget dyb, for at der kan være plads til kabler osv. kræver det et tv bord der er 55-60cm ish dyb. Det har kun lykkes mig at finde noget der er 44cm dyb. Jeg kunne selvfølgelig få det specielt lavet, men jeg har ikke planer om at bruge mere et par tusind, plus jeg er slet ikke nogen handyman, så det er nok udlukket 😅 ja og så
Skal den iøvrigt også være sort, det hjælper heller ikke på
prisen hvis det skal speciel laves.

Er der andre der har haft samme problem som mig, og er der nogen som kender et sted hvor man kunne finde sådan et møbel i de mål? Jeg har været i følgende butikker uden held.
Jysk, biva, ikea, Bilka, myhome.
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 17:11
av connection har nogle på 55 cm men de er pænt dyre. Havde du ikke solgt yamaha'en alligevel
Hilsen Claus
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 17:30
ja de er desværre for dyre 😉 skrev vidst forkert, det er en yamaha a3060 jeg har nu, jeg havde solgt min gamle 3040 og købte derefter en helt ny marantz, det varede så ca en lille uge og så savnede jeg allerede min yamaha igen 😅 jeg var heldig at finde en a3060 til en fair pris bagefter 😊
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 17:48
Du kan vel lave en simpel tegning, gå i Silvan og få skåret massive køkkenbordsplader eller mdf plade, alt efter pengepungen. Og så er det ret simpelt at skrue det sammen bagefter.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:01
uden at vide, hvad dyrt er

Redigeret af Bravo - 04-April-2022 kl. 18:03
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Du kan vel lave en simpel tegning, gå i Silvan og få skåret massive køkkenbordsplader eller mdf plade, alt efter pengepungen. Og så er det ret simpelt at skrue det sammen bagefter.

Det er løsningen, også god til skriveborde, hvis man ikke har behov for at hæve og sænke. Kan laves på en eftermiddag, selv hvis man ikke er nogen gør-det-selv ørn.
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:25
det ville heller ikke være helt dumt, desværre kan jeg bare ikke finde noget i sort ask :-/ og hvis det skal sprøjtmales kommer det vel nok op i 4000Kr+ ish :-( bordplader og træ er også steget meget i pris. Det kan være lidt svært at holde sig inden for ca de 2000kr
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af mor4thi mor4thi skrev:

det ville heller ikke være helt dumt, desværre kan jeg bare ikke finde noget i sort ask :-/ og hvis det skal sprøjtmales kommer det vel nok op i 4000Kr+ ish :-( bordplader og træ er også steget meget i pris. Det kan være lidt svært at holde sig inden for ca de 2000kr

Indenfor budgetet bliver det nok vanskeligt at være "kræsen" med farven hvis ikke man selv kan male det - Vil nærmest mene det er umuligt til 2000kr.
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:46
ev, jeg tror jeg vil prøve at se om jeg ikke kan finde en billig brugt bordeplade et sted, og så få den sprøjtmalet hos en maler evt. :-)
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:48
Jeg har det samme problem. Jeg har i længere tid pønset på at droppe det helt og stille den ind i at alm skab, evt på siden eller på højkant. Så må jeg bruge Yamahas udmærkede app. til at styre med.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af mor4thi mor4thi skrev:

ev, jeg tror jeg vil prøve at se om jeg ikke kan finde en billig brugt bordeplade et sted, og så få den sprøjtmalet hos en maler evt. :-)
Hvis du kan leve med fyrretræ, er pladerne væsentligt billigere og findes også i flere bredder. De skal bare ha en gang lak med en rulle, evt hvidpigmenteret lak. Det er meget let.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Juli-2017
Status: Online
Point: 1106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2022 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Jeg har det samme problem. Jeg har i længere tid pønset på at droppe det helt og stille den ind i at alm skab, evt på siden eller på højkant. Så må jeg bruge Yamahas udmærkede app. til at styre med.
Husk at tage højde for at varmen kan komme væk hvis du stiller den på siden. Når den står fladt er der ingen komponenter som bliver påvirket af varmen som siver op, men på siden, så ser det anderledes ud. 

Frank 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu