|
Mit kort opdateres ikke af Allente |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-April-2022 kl. 22:01 |
||
Mine entitlements for marts og april er ikke blevet opdateret af Allente.
De virker som om kortet har lukket for at jeg er i stand til at læse EMM. Det er ikke originalt Canal Digital udstyr og minder mest om at Dreambox opsætning, men det har kørt upåklageligt siden januar 2020. Jeg har bedt om at opdatere programkortet uden held. Jeg satte herefter programkortet over i en Canal Digital modtager og med det samme blev det opdateret igen. Er der nogen som ved hvad de har gjort, som er skyld i at man ikke længere kan opdatere kortet på eget udstyr? Er der andre som oplever samme problem. Den er desværre gal igen for april måned med entitlements. Jeg investerede i satellit udstyr til hele huset med IPTV, efter at YouSee fjernede halvdelen af sine kanaler. Nu skal jeg ligge og bøvle med sådan noget, er selskaberne i det hele taget interesseret i at have nogen kunder? Allentes streaming tjeneneste er ikke optimal, da den ikke medtager tekster på en stor del af deres kanaler.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg vil foreslå at du spørger Allente direkte. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger slet ikke deres modtagere. Jeg har en tv-server i mit bryggers som sender IPTV ud til RPi bokse, som kører Kodi til hvert tv. Så det er ret besværligt hver måned, at skulle rigge en Canal Digital boks til i mit brygger med skærm for at opdatere kortet, da det er eneste hvor jeg har kablet fra parabolen. Jeg har ikke lyst til at bruge deres boks. Det ville svare til at man blev bundet til et bestemt mærke tv. Det har virket perfekt med YouSee og i to år efter jeg skiftede til Canal Digital.
|
|||
|
|||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
||
De skriver at kortet altid kun har virket på deres udstyr og ikke med andet udstyr. Hun ved heller ikke hvad jeg mener med Entitlements eller EMM. Jeg må jo få eskaleret den til nogen som ved lidt mere. Da support personen gav direkte ukorrekte svar.
|
|||
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skulle nok have brugt det danske ord for entitlements. Så var der større chancer for at hun forstod dig🙂
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man bruger danske ord som eksempelvis mikrodatamat i stedet for computer, så er det normalt de færreste som forstår.
|
|||
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jeg ikke sikker på, der er flere betydninger. Redigeret af Munch - 13-April-2022 kl. 21:40 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En hurtig tur i Google Oversæt: "Rettigheder"
Redigeret af mnielsen - 13-April-2022 kl. 21:38 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror nu ikke hende hos Allente bedre havde kunne forstå hvad jeg mente ved at skrive at rettighederne ikke blev skrevet til programkortet, frem for at bruge ordet entitlements.
Redigeret af Cyberguyen - 13-April-2022 kl. 22:42 |
|||
|
|||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 269 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nøj, hvor nørdet. Jeg forstår det heller ikke og ser næsten ikke flow-tv, men hvor er det fedt at høre om!
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1089 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Meget simpelt, skriv når du prøver at se tv skriver tv’et at du ikke har adgang. At de fortæller at de ikke supportere andet end deres eget udstyr undrer mig ikke Kundeservice er vant til at snakke med hr og fru Jensen ikke nørder. |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |