recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED Impuls
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED Impuls

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED Impuls
    Sendt: 07-Maj-2022 kl. 18:50
Hej,

Har lige impulskøbt et Pana Tx-65JZ980E til 8900,- leveret, men det er flere år siden jeg har fulgt med i noget som helst vedr. TV apparater. Dur det til noget eller er det bedre at afbestille og gå med et LG, sony eller noget tredje? Smile
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 19:49
Det var da et fint impulskøb.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 19:55
Ser ud til det har alt det nyeste i formater, så et godt køb. Nogle incl mig selv sværger til Panasonic, andre vælger LG, fordi opfattelsen er at der er minimal forskel. Lidt ligesom forskellen på VW og Skoda.

Redigeret af Munch - 07-Maj-2022 kl. 19:56
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 21:06
Fåes ikke bedre til prisen...
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Fåes ikke bedre til prisen...
Hvad med den nye c2? Koster det samme i 77", med mindre det kan fås billigere end jeg kan finde på nettet. Har godt holdt øje med G1, det er sjovt den ikke rigtig er faldet i pris som de andre fra sidste år
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Fåes ikke bedre til prisen...
Hvad med den nye c2? Koster det samme i 77", med mindre det kan fås billigere end jeg kan finde på nettet. Har godt holdt øje med G1, det er sjovt den ikke rigtig er faldet i pris som de andre fra sidste år

77" til 10.000? 

Hvor henne? Det ville jeg helt sikkert hellere have. Købte det 65" fordi jeg ikke kunne finde et større til rimelig pris.


Redigeret af Mefisto - 07-Maj-2022 kl. 22:31
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2022 kl. 23:18
Hvor får man G1 i 77" 10.000?!

Edit: jeg skal tydeligvis til at i seng, det er den forkerte tråd jeg har fået skrevet i LOL


Redigeret af MaXer - 07-Maj-2022 kl. 23:21
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 00:19
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Hvor får man G1 i 77" 10.000?!

Edit: jeg skal tydeligvis til at i seng, det er den forkerte tråd jeg har fået skrevet i LOL

haha! Tænkte nok det var en and :-) Måske til næste år ..

Har ikke haft TV siden mit 40" Pana døde for et par år siden, så 65" vs ingen ting MÅ være en opgradering Shocked  Projektoren kan lave 85" men billedkvaliteten halter gevaldigt. Håber bedre billedekvalitet slår stort billede .. Vi får se.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 07:14
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

https://www.bilka.dk/produkter/lg-77-oled-tv-oled77a1/100567979/
LG OLED A1 77” til 10500kr

Fint pris. 
Nogen der ved noget om det's billedkvalitet?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 09:14
Uanset hvilken model af OLED ligger de meget tæt på bedste billede kvalitet der kan købes pt.

Og utrolig fin pris


Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2022 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

https://www.bilka.dk/produkter/lg-77-oled-tv-oled77a1/100567979/
LG OLED A1 77” til 10500kr

Fint pris. 
Nogen der ved noget om det's billedkvalitet?
Jeg er rigtig godt tilfreds. Købte til 13000 og fik bagefter penge tilbage så min står i 11111. Du bor jo for langt væk til at komme forbi til et lille kig.

Købte dette beslag. Der stå op til 55” men OLED er jo ikke flad på bagsiden så det passer. Brug dog IKKE det indbygget vaterpas.
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at hører på sin musik.
En audiofil har musik for at hører på sit anlæg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu