recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airpods Pro med conversation boost!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airpods Pro med conversation boost!

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2022 kl. 14:36
Er der nogen der ved om conversation boost også virker via en android tlf? Altså om menuen kommer frem, så man kan vælge det?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 06:51
Det virker ikke med Android-enheder. AirPods avancerede funktioner såsom Conversation Boost, Transparency Mode og Spatial Audio kræver en iPhone, iPad eller iPod. Se denne supportside hos Apple: https://support.apple.com/da-dk/guide/airpods/dev966f5f818/web

Visse funktioner, såsom Spatial Audio, virker også med Apple TV 4K. Hvis du endnu ikke har prøvet Spatial Audio med hovedsporing i dine AirPods Pro sammen med Apple TV 4K så har du en ganske imponerende oplevelse til gode (husk at vælg en Dolby Atmos film/serie).
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 09:50
Tak Rasmus@
Spørgsmålet kom fordi en ven med android tlf og høretab spurgte mig om han kunne anvende dem. Jeg har jo fortalt om alle de funktioner de har, også spatial audio som er surround lyd. Lyden bevæger sig fra øre til øre, når jeg bevæger hovedet.

Findes der tilsvarende in-ears fra andre firmaer med funktionen conversation boost, som kan anvendes med en android tlf?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 10:43
Jeg er faktisk ikke klar over idet høretelefoner ikke er min spidskompetence. Men ligesom dig er jeg dog ret begejstret for funktionaliteten i AirPods, så jeg har læst en del op på mulighederne Smile

En lille sidehistorie: Min mor lider af tinnitus, som kommer og går afhængigt af perioden. Hun bruger til tider AirPods Pro til at holde tinnitus nede. Dels med musik i Noise Cancellation-tilstanden dels uden lyd i Transparency-tilstanden (som af en eller anden grund reducerer tonen fra tinnitus). Jeg hørte det fra en anden med tinnitus og nævnte det for hende.

I fremtiden kan man vel forestille sig andre helbreds/sundheds funktioner i høretelefoner.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 12:48
Det vil jeg prøve, har nemlig også tinnitus og hader at gå med høreapparater. Og når der ikke er så stor hørenedsættelse, er godt at afprøve Airpods i en større forsamling. For det er her det kniber at høre enkelt stemmer i larmen. 

Og sammenlignet med de høreapparater der blir udleveret af det offentlige, er lyden ikke så skarp men mere velafbalanceret i Airpods Pro når de anvendes med conversation boost.

Jeg vil foreslå vennen at købe en brugt iPhone 6s, som jeg mener stadig kan opdateres med iOS 15.5. Og så kan han anvende Airpodsene.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg vil foreslå vennen at købe en brugt iPhone 6s, som jeg mener stadig kan opdateres med iOS 15.5. Og så kan han anvende Airpodsene.


Jeg vil foreslå, at du IKKE foreslår din ven at købe en snart 7 år gammel telefon, der højst sandsynligt ikke får flere opdateringer.
En brugt telefon er en god ide. Men det er da træls at være så langt bagud allerede fra start.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2022 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg vil foreslå vennen at købe en brugt iPhone 6s, som jeg mener stadig kan opdateres med iOS 15.5. Og så kan han anvende Airpodsene.


Jeg vil foreslå, at du IKKE foreslår din ven at købe en snart 7 år gammel telefon, der højst sandsynligt ikke får flere opdateringer.
En brugt telefon er en god ide. Men det er da træls at være så langt bagud allerede fra start.
Som android mand tror jeg heller ikke han vil bruge for mange penge på en iPhone.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu