recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år
    Sendt: 21-Maj-2022 kl. 00:14
Til de af jer der måske regner med at jeg kommer med lidt fortællinger om det nye kommende Panasonic OLED TV, så er svaret definitivt - nope. Det nuværende er jeg nu også meget tilfreds med.

Jeg har købt ny bil, og jeg jeg sparer op som en gal. Den gamle bil, en Skoda Fabia, er 13 år gammel. Selvom den er i perfekt stand, har jeg valgt at købe en ny, nemlig en Skoda Kamiq. Det bliver vores Skoda nummer 6. Så altså ikke noget nyt TV i årSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 00:15
OK

Jeg har købt en Lumagen Radiance Pro 4442.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Til de af jer der måske regner med at jeg kommer med lidt fortællinger om det nye kommende Panasonic OLED TV, så er svaret definitivt - nope. Det nuværende er jeg nu også meget tilfreds med.

Jeg har købt ny bil, og jeg jeg sparer op som en gal. Den gamle bil, en Skoda Fabia, er 13 år gammel. Selvom den er i perfekt stand, har jeg valgt at købe en ny, nemlig en Skoda Kamiq. Det bliver vores Skoda nummer 6. Så altså ikke noget nyt TV i år

Ja, det er godt med dig.

Jeg har købt et Genvex anlæg.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Til de af jer der måske regner med at jeg kommer med lidt fortællinger om det nye kommende Panasonic OLED TV, så er svaret definitivt - nope. Det nuværende er jeg nu også meget tilfreds med.

Jeg har købt ny bil, og jeg jeg sparer op som en gal. Den gamle bil, en Skoda Fabia, er 13 år gammel. Selvom den er i perfekt stand, har jeg valgt at købe en ny, nemlig en Skoda Kamiq. Det bliver vores Skoda nummer 6. Så altså ikke noget nyt TV i årSmile 

HIHIHI!! Ja... Den er go' med dig, do!!LOL


TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 08:56
Jeg har bestilet et 12kw hybrid solcelle anlæg med lithium batterierSmile Så er der strøm til både el-bilerne, genvex anlægget og ikke mindst husstandens forbrug.Big smile


4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4198
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 09:58
Jeg har ikke købt nogetsomhelst, jeg har gasfyr Unhappy
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg har bestilet et 12kw hybrid solcelle anlæg med lithium batterierSmile Så er der strøm til både el-bilerne, genvex anlægget og ikke mindst husstandens forbrug.Big smile


ja om sommeren.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har ikke købt nogetsomhelst, jeg har gasfyr 

Det lyder surt. Vi har oliefyr, men vi bruger heldigvis ikke så meget. I hvert fald ikke hvis jeg kigger på hvad vi burde bruge.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har ikke købt nogetsomhelst, jeg har gasfyr 

Det lyder surt. Vi har oliefyr, men vi bruger heldigvis ikke så meget. I hvert fald ikke hvis jeg kigger på hvad vi burde bruge.
Der ligger en opgørelse i næste md på næsten 4000 kr oven i højere kvartalsregninger. Nu må de sq godt se at få det tilskud udbetalt.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg har bestilet et 12kw hybrid solcelle anlæg med lithium batterierSmile Så er der strøm til både el-bilerne, genvex anlægget og ikke mindst husstandens forbrug.Big smile


ja om sommeren.

Tildels enig, men solen skinner dog også lidt om vinteren, forår og efterårSmile
Men solen behøver nu ikke at skinne før der produceres strøm, mængden af produceret strøm er dog reduceret uden sol, men nu er det et hybrid anlæg, hvilket betyder at jeg kan vælge at lagere den strøm som bliver købt på det billigste tidspunkt, for så at bruge strømmen på et senere tidspunktWink

Marts til September begge inkl. er dem der giver valuta.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har ikke købt nogetsomhelst, jeg har gasfyr 

Det lyder surt. Vi har oliefyr, men vi bruger heldigvis ikke så meget. I hvert fald ikke hvis jeg kigger på hvad vi burde bruge.
Der ligger en opgørelse i næste md på næsten 4000 kr oven i højere kvartalsregninger. Nu må de sq godt se at få det tilskud udbetalt.

Av!
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2022 kl. 11:58
Jeg har varme via en lokal gascentral, og jeg fik 2.100 kr. tilbage i år (jeg plejer dog at få 4-4.500 kr. tilbage), men næste opgørelse (forår ‘23) bliver sikkert en dyr fornøjelse, så varmechecken bliver gemt til næste år. 

De stigende elpriser gør at jeg ser streaming på min iPad og hovedtelefoner i stedet for at tænde TV og stereoanlægget. DVD’er ser jeg på min gamle 15,6” bærbare. BD’er ser jeg ikke for tiden.
Målet er dog at erstatte mit gamle 55” med en 24” computerskærm m. HDMI-indgang, min gamle BD-optager og en soundbar og så rykke kiggepositionen tættere på.

Jeg har dog haft råd til at få repareret min gamle Euro IV dieselhakker, så den forhåbentlig kan klare 2-3 år til. Det er trods alt billigere at holde gang i den gamle bil, frem for at købe en nyere bil på afbetaling.


Redigeret af Thomas Jensen - 21-Maj-2022 kl. 11:59
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu