recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2022 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Jeg var lige ved at købe en Kamiq, og jeg synes det er en fin bil. Var jeg ikke faldet over at VW Taigo havde noget udstyr jeg rigtigt gerne ville have og samtidig automatgear, så havde jeg helt sikkert købt en Kamiq (med automatgear).
Jeg vil tro, at du bliver rigtig glad for den, så held og lykke med den - den kan jo afhentes meget snart 😊
Den Ambition jeg kiggede på, havde Android Auto og Apple Carplay - det ved jeg med sikkerhed, fordi jeg gerne ville tilslutte med AA, da jeg har Android telefon og sælger bekræftede det.

Jeg er forholdsvist sikker på at Kamiq Tour de France modellen også har det - så er det din telefon, der afgør om det virker. Hvis du har en Android telefon, der kører version 11 eller 12, så skal det virke.

Mange tak for din hilsen. Ja, TDF modellen har bare rigtigt meget ekstraudstyr. Sad for nogen tid siden sammen med sælgeren og regnede på hvad ekstraudstyret ville koste i forhold til Ambition udstyret. Det nærmede sig 80.000 kr., inkl. afgifter.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2022 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af titt titt skrev:

https://www.skoda-auto.com/models/layers/layers/kamiq-connectivity

Fail. Her er det. Kræver et usb-kabel 

Læs og forstå. Du skal læse hele teksten i dit link for at komme frem til det rette resultat.

(available also wirelessly) !!!

Sælger bekræftede, at den Kamiq Ambition, jeg var interesseret i, kunne kobles wireless med Android Auto- altså uden usb-kabel.


Redigeret af Erik K - 27-August-2022 kl. 23:31
Til top
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2022 kl. 07:01
Fald dog ned Erik. Glemte et sandsynligvis. Og i øvrigt skal du ikke lægge for meget vægt på, hvad din sælger påstår. Det er ikke SIKKERT at wireless virker..
Det er til gengæld helt sikkert at kablet forbindelse virker, ok?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2022 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af titt titt skrev:

Fald dog ned Erik. Glemte et sandsynligvis. Og i øvrigt skal du ikke lægge for meget vægt på, hvad din sælger påstår. Det er ikke SIKKERT at wireless virker..
Det er til gengæld helt sikkert at kablet forbindelse virker, ok?
Du får HELE pakken i wireless, både Carplay, Android, og QI opladning!
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu