recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nej, ikke noget nyt Pana OLED TV i år

 Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 10:44
Det jeg har erfaret gennem mange år er, at vi alle har vores sære "Hurdler", også omkring biler. Og disse hurdler ikke ikke nemme at slippe af med. Jeg kunne f.eks. aldrig finde på at købe en fransk bil (de er sikkert udmærkede). Jeg kunne heller ikke finde på at købe Audi, BMW eller Mercedes, fordi at disse biler for mig, ofte har en lidt speciel købermasse, som jeg nødigt vil sammenlignes med. Og den opfattelse er sikkert også noget vrøvl. Og nej, det er ikke misundelse, for hvis jeg ville have en sådan, så havde jeg købt en.

Sådan er der så meget, vi har alle vores skøre ideer.  Jeg er grundlæggende ikke specielt interesseret i biler.


Redigeret af Hother - 06-Juli-2022 kl. 10:52
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 10:57
Hother har du ikke et Pana JZ2000 TV i øjeblikket? Der står nemlig 65HZ2000 i din underskrift.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 11:56
Jo, men jeg kan af uransaglige årsager ikke ændre på min underskrift.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 12:36
Så er det jo derfor du ikke kan få nyt TV Wink
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jo, men jeg kan af uransaglige årsager ikke ændre på min underskrift.
Kan du ikke gå ind på:

Og vælg faneblad Profil - og ændre tekst for underskrift?
Mvh. JørgenT
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jo, men jeg kan af uransaglige årsager ikke ændre på min underskrift.
Kan du ikke gå ind på:

Og vælg faneblad Profil - og ændre tekst for underskrift?
Mange rak Jørgen. Jeg kender fremgangsmåden, men får at vide at mit password ikke er det rigtige. Så giver jeg op.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2022 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jo, men jeg kan af uransaglige årsager ikke ændre på min underskrift.
Kan du ikke gå ind på:

Og vælg faneblad Profil - og ændre tekst for underskrift?
Mange rak Jørgen. Jeg kender fremgangsmåden, men får at vide at mit password ikke er det rigtige. Så giver jeg op.

Måske, Hummelmose kan have overtaget den? LOL
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2022 kl. 11:59
[/QUOTE]
Men solen behøver nu ikke at skinne før der produceres strøm
[/QUOTE]

Er nysgerrig - hvor meget producerer du i times på en overskyet sommerdag?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2022 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Men solen behøver nu ikke at skinne før der produceres strøm
[/QUOTE]

Er nysgerrig - hvor meget producerer du i times på en overskyet sommerdag?
[/QUOTE]

Hvem citerer du her?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1664
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2022 kl. 13:36
aah sorry - det var Potter som havde købt solceller. Det gik lige galt med formatteringen, beklager.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2022 kl. 16:28
Sorry for off topic once again.

Min nye Kamiq kan afhentes hos forhandleren den 5. september..

Bilen har Apple Car Play, og jeg fundere på, om jeg skal købe en iPhone for at få glæde af funktionaliteten.

Bl.a. har jeg forstået det sådan, at man kan downloade et navigations program hos Apple, og som så vises i bilens hoved display.

Er det korrekt forstået - og kan programmet anbefales?

På forhånd tak for hjælpen.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2022 kl. 17:19
Ja man bruger google maps på iPhone, det fungerer med tale og det hele i bilens media system.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu