recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi, korrekt poster men ingen oplysninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi, korrekt poster men ingen oplysninger

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi, korrekt poster men ingen oplysninger
    Sendt: 20-Juni-2022 kl. 08:18
Jeg har netop tilføjet nogle film til mit bibliotek i Kodi. Kodi finder korrekt poster på filmene, men ingen oplysninger om dem. Alt vises korrekt på de tidligere film i biblioteket.
Hvad mangler jeg/gør jeg forkert. Jeg bruger nyeste version af Kodi i Windows 11.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 20:54
Jeg oplever samme problem, med at plottet ikke findes. Jeg bruger Universal Movie Scaper, og har sat at den skal bruge IMDb med hensyn til PLOT.
Det har jeg ændret til TheMovideDB, og nu virker det fint igen.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 23:02
Jeg har forelagt problemet for Kodi Community Forum og her bliver jeg anbefalet at skifte fra Universal Movie Scraper til The Movie Database Python. Jeg har begge, så hvordan deaktiverer/afinstallerer jeg Universal Movie Scraper? 

Edit: Scraperen er ændret, men det hjalp desværre ikke på problemet.

Flemming



Redigeret af fltk - 12-Juli-2022 kl. 23:30
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 23:36
Du skal ind i settings -> Media -> Library -> Videos.
På den Source/kilde hvor du har dine film, der skal du vælge Change Content. Jeg gør det ved at lave en long press, så kommer der en popup menu.
Der kan du vælge Choose information provider, og ændre til The Movie Database Python.
Kig Settings igennem bagefter og klik OK, når du er færdi.

Bagefter skal du ind på hver enkelt film, der mangle data, og gen-scrape dem.
Du kan også gøre det for alle film, hvis du har mange og ikke gidder enkeltvis. Så skal du ændre This Directory contains, (i samme popup menu) til None og sige OK. Og så ind igen og sætte den tilbage til Movies.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 23:36
Har du iøvrigt et link den anbefaling du fik? På forhånd tak.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 08:39
Jeg må have læst dit spørgsmål forkert.

Afinstallering af Universal Movie Scraper:
Settings -> Add-ons -> My add-ons -> Information Providers -> Movie Information.
Klik på Universal Movie Scraper og vælg Uninstall.

Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Du skal ind i settings -> Media -> Library -> Videos.
På den Source/kilde hvor du har dine film, der skal du vælge Change Content. Jeg gør det ved at lave en long press, så kommer der en popup menu.
Der kan du vælge Choose information provider, og ændre til The Movie Database Python.
Kig Settings igennem bagefter og klik OK, når du er færdi.

Bagefter skal du ind på hver enkelt film, der mangle data, og gen-scrape dem.
Du kan også gøre det for alle film, hvis du har mange og ikke gidder enkeltvis. Så skal du ændre This Directory contains, (i samme popup menu) til None og sige OK. Og så ind igen og sætte den tilbage til Movies.


Det er nu næsten lykkedes efter ovenstående anvisninger. Jeg havde glemt at klikke på NONE. Jeg kan dog stadig ikke få denne film ind i biblioteket:https://www.imdb.com/title/tt0972883/?ref_=rvi_tt
Kodi finder en helt forkert kortfilm uden beskrivelse.

Flemming


Redigeret af fltk - 13-Juli-2022 kl. 10:39
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Har du iøvrigt et link den anbefaling du fik? På forhånd tak.


Nederste svar.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 11:08
Hvad er filenavnet?

Og tak for link.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Hvad er filenavnet?



Red 2008

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 11:52
Kan du ikke prøve at sætte årtal i paranteser?

Red (2008).mkv 
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2022 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Kan du ikke prøve at sætte årtal i paranteser?

Red (2008).mkv


Jeg har nu fundet den under titlen Redemption. Alt er nu OK. Tusind tak for hjælpen.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu