recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Chromecast gammel/4K udgave og Yousee app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Chromecast gammel/4K udgave og Yousee app

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 11:06
Det giver vel lidt sig selv at hvis den nye Chromecast Google TV hakker på mobilt bredbånd, helt ligesom den gamle Chromecast gjorde det både på alm. bredbånd og mit eget 4G bredbånd, ja så vil førstnævnte med al sandsynlig også gøre det via alm. bredbånd. 
Min egen teori er at lige netop min iPhone i kombination med Chromecast og Yousee TV bare ikke spiller sammen, og nej ved ikke hvorfor, men indtil videre har jeg ikke oplevet nogle frys med Apple TV boksen, så håber det at iPhone og Apple TV bare spiller bedre sammen som samme brand, har løst problemet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 16:06
Du airplayer vel ikke fra din telefon til appletv boksen?
Eller caster fra din telefon og til den nye googletv boks?


Klaus 


Redigeret af KlausDM - 28-Juli-2022 kl. 16:07
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2022 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Det giver vel lidt sig selv at hvis den nye Chromecast Google TV hakker på mobilt bredbånd, helt ligesom den gamle Chromecast gjorde det både på alm. bredbånd og mit eget 4G bredbånd, ja så vil førstnævnte med al sandsynlig også gøre det via alm. bredbånd. 
Min egen teori er at lige netop min iPhone i kombination med Chromecast og Yousee TV bare ikke spiller sammen, og nej ved ikke hvorfor, men indtil videre har jeg ikke oplevet nogle frys med Apple TV boksen, så håber det at iPhone og Apple TV bare spiller bedre sammen som samme brand, har løst problemet

Som Klaus også skriver så har du vel hentet Yousee app til din Chromecast med Google tv?
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 10:51
Google TV kan både caste fra Mobil og betjenes via den medfølgende remote, frys på begge! Apple TV boksen har jeg kun brugt med remoten, og som sagt ingen frys indtil nu, så håber og tænker problemet nu er løst. Kan jeg caste trådløst fra iPhonen til Apple TV boksen via Airplay?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 11:20
Ja, men det er der ingen grund til, når du har app'en på ATV-boksen.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Google TV kan både caste fra Mobil og betjenes via den medfølgende remote, frys på begge! Apple TV boksen har jeg kun brugt med remoten, og som sagt ingen frys indtil nu, så håber og tænker problemet nu er løst. Kan jeg caste trådløst fra iPhonen til Apple TV boksen via Airplay?

Så du har installeret Yousee's app på din Google Chromecast?
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 16:31
Google TV er returneret for længst efter den også frøs, og selvfølgelig havde jeg Yousee app'en lagt ind, ellers kunne jeg ikke ha brugt den medfølgende fjernbetjening som var den store nyhed og fordel med den nye Chromecast
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ja, men det er der ingen grund til, når du har app'en på ATV-boksen.

Det syntes jeg der er, for det er hurtigere og nemmere at bruge og søge på Youtube og Netflix via app'sene på iPhonen


Redigeret af Tavruz - 30-Juli-2022 kl. 16:58
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

[QUOTE=lunddal]Ja, men det er der ingen grund til, når du har app'en på ATV-boksen.

Det syntes jeg der er, for det er hurtigere og nemmere at bruge og søge på Youtube og Netflix via app'sene på iPhonen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2022 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

[QUOTE=lunddal]Ja, men det er der ingen grund til, når du har app'en på ATV-boksen.

Det syntes jeg der er, for det er hurtigere og nemmere at bruge og søge på Youtube og Netflix via app'sene på iPhonen
hvis du bruger apps på atv og du går ind i et søgefelt, så vil den spørge om du vil foretage indtastningen på din telefon.
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2022 kl. 13:07
I know, men syntes stadig betjeningen i Youtube og Netflix er hurtigere ved brug af iPhonen

Redigeret af Tavruz - 02-August-2022 kl. 13:52
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2022 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Der findes to forskellige slags Android styresystemer. Den ene slags kaldes Android TV, det er en efterfølger til det kommercielt mislykkede Google TV.


Det er altså forkert.
Android TV kom først - Google TV er nyeste platform fra Google.
Nogle Android TV enheder vil blive opgraderet til Google TV.


.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu