recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug telefons 4G data på ethernet netværk(er løst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug telefons 4G data på ethernet netværk(er løst)

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2022 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af yahooboy yahooboy skrev:

Din stakkel, Du er da udenfor rækkevidde, dit had til Apple slører dit verdenssyn fuldstændigt.

Selvfølgelig kræver det andet end Apple produkter, såvidt jeg ved har Apple ikke lavet routere siden 2012. Airport Extreme skulle enddog have hjælp til at "oversætte" LAN forbindelsen i væggen.

Til Din orientering kræver det ikke en bestemt ASUS router, jeg benytter Yousee's standard Sagem router her i huset.

Men det glæder mig at Du inden Du tævede tastaturet denne gang søgte lidt oplysninger.

Trods at Du ikke synes om at nogen nævner Apple, så har tråden jo vist at der faktisk var nogen som havde interesse i en løsning centreret omkring Apple's produkter. Man kunne enddog forestille sig nogen havde haft glæde af det uden at skrive i tråden......

Eller......Shocked


Vi bringer lige et citat fra dig selv:

" Bortset fra at dette ville løse OG problem da alle enheder her i huset automatisk benytter den eller de telefoner som er indenfor rækkevidde.

Så kort sagt med et Apple setup ville det være løst"

Hvorefter du nu skriver, at man selvfølgelig skal have andet hardware end Apple udstyr for at kunne løse topic starterens problem..

Take the loss mate..

Redigeret af NikolajDS - 20-August-2022 kl. 14:32
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2022 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af yahooboy yahooboy skrev:

Din stakkel, Du er da udenfor rækkevidde, dit had til Apple slører dit verdenssyn fuldstændigt.
Typisk fanboy logik.
Hvis du ikke elsker og tilbeder mit fanboy produkt, så hader du det.
Så hvis verdenssyn er det der er tilsløret her? Confused
Mvh Jesper
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2022 kl. 16:12
Wow, intelligente svar fra et par hateboi's
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2022 kl. 17:26
Dry your eyes mate

Redigeret af NikolajDS - 20-August-2022 kl. 17:27
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2022 kl. 17:36
Nogen der kender Clement Kjersgaard?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2022 kl. 08:12
Så jeg gik kold i de mange indlæg :)

Men har du mulighed for at få et data simkort billigt med til dit abonnement?

For så var det jo nemt at, at finde en 4g usb dongle, og sætte den i routeren.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2022 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Så jeg gik kold i de mange indlæg :)

Men har du mulighed for at få et data simkort billigt med til dit abonnement?

For så var det jo nemt at, at finde en 4g usb dongle, og sætte den i routeren.
Mit spørgsmål gik på om det var muligt at koble en usb Ethernet adaptor til min telefon, og dele dens mobildata via den vej, og det har jeg selv fundet ud af er muligt.

Løsningen med en 4G usb dongle, ville koste mig 350kr om året, og indkøb af en dongle, og så også en anden router, der understøtter sådan en dongle.

Min egen løsning koster 0kr, da jeg har en usb Ethernet adaptor liggende i skuffenWink
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu