recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke modtage TV-Lorry og TV-Øst (YouSee kabel)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke modtage TV-Lorry og TV-Øst (YouSee kabel)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mojo100 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-August-2022
Sted: Tårnby
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mojo100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2022 kl. 19:12
Citér Til egen antenne skal du bruge tuner med DVB-T2 idag, det har dit gamle TV vist ikke. Wink
All right. Hvad med kabler. Baseret på min ovenstående besked med signalstyrken, mener du så stadig at det er kablet? Og hvis ja, hvilket kabel ville du anbefale mig at købe. Jeg ville værdsætte dit råd. Smile


Redigeret af mojo100 - 25-August-2022 kl. 19:13
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2022 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af mojo100 mojo100 skrev:

..
Hvad med kabler. Baseret på min ovenstående besked med signalstyrken, mener du så stadig at det er kablet? 
Kender ikke boksen, og de tal med "C/N: 40 dB" siger mig intet LOL
Problem kan jo også både være boksen og husinstallationen.
Hvad med at prøve boksen på en anden adresse i foreningen, hvor TV kan vise kanalerne?
Alternativt låne andet TV/boks at teste din installation med? 

P.S: Har du tjekket at boks køre på seneste software udgave?



Redigeret af JørgenT - 25-August-2022 kl. 21:18
Mvh. JørgenT
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2022 kl. 12:15
Støjtallet (dB) er som sådan fint, men indstråling kan godt snyde det, så det kan ikke stå alene. Et andet tal, man ofte kigger på, er bitfejl-tallet. Det tal kan indstråling ikke snyde.

Som JørgenT siger, kan støj komme ind flere steder, så fejlen ligger ikke nødvendigvis i kablet mellem væg og boks.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu