recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fiberbredbånd og TV: Fibia eller yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiberbredbånd og TV: Fibia eller yousee?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raller1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2019
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raller1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fiberbredbånd og TV: Fibia eller yousee?
    Sendt: 20-September-2022 kl. 22:18
Hej jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted. Jeg har bredbånd og TV fra yousee via telefonstikket, og tænker på at gå over til fiber.
Jeg har den muglighed at jeg kan få lagt fiber ind til mit hus gratis 
fra både fibia og yousee, men jeg kan ikke helt overskue det når jeg er inde på deres hjemmesider.Hvad er bedst. Hos fibia skal man både betale for leje af fiber og udover det skal man betale for den hastighed man nu vælger. Ud over fiber skal jeg også have en tv pakke Her tænker jeg på den store pakke med flest point i hos Yousee. Hos fibia ser det noget dyre ud eller er jeg helt gal på den her?
Hvilken udbyder vil i vælge?

Med venlig hilsen Rasmus

Redigeret af Raller1 - 21-September-2022 kl. 03:47
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2022 kl. 06:19
Fiberforbindelserne er ens og lige gode. 

Så er det økonomien der kan afgøre dit valg ud fra dine ønsker. 

Selv har jeg hos fibia.  
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2022 kl. 09:02
Du skal være opmærksom på, at Yousee ikke leverer Discoverys kanaler.
Dvs. Kanal 4, 5, 6, Eurosport osv.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu