recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - settings på avr + projector strøm slukket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

settings på avr + projector strøm slukket

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: settings på avr + projector strøm slukket
    Sendt: 23-September-2022 kl. 14:57
ja jeg vil selfølgelig lade den køle ned så den slukker selv
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2022 kl. 13:39
Nej, men især projektoren skal du være sikker på er helt slukket før du trækker stikket.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2022 kl. 13:37
Hej i disse tider så overvejer jeg at slukke helt for strømmen til forstærker og projector i stedet for at de er i standby mode. Vil de miste deres indstillinger ? jeg en kalibreret x5500 som jeg helst ikke vil miste settings på og har fået min x7200wa indstillet ok ud fra audyssey 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu