recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Custom Rom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Custom Rom

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Philthy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Philthy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android Custom Rom
    Sendt: 13-Oktober-2022 kl. 16:04
Nogen der har erfaring med at installere custom roms på deres android? 

Jeg overvejer at prøve en Android 13 Rom på min Oneplus 7 Pro og grunden til at jeg spørger her er at man, efter sigende, skal roote telefonen, og det kan give problemer med nogle apps. Især er jeg interesseret i at vide om nemid, mitid og online bank apps bliver påvirket, og de to første er jo ret specifikke for DK. 

Jeg hører gode ting om det men jeg skal lige vide noget mere....
Til top
calimero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-April-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér calimero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2022 kl. 21:38
Jeg kører selv med rootet telefon og har prøvet masser af custom ROM. Det kan være lidt spændende at få især MitID og kørekort appen til at virke, men det kan lade sig gøre med diverse krumspring. Jeg kan ikke undvære root, da jeg fx bruger Adaway og Viper4Android.
Til top
Philthy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Philthy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2022 kl. 16:59
Ved ikke om jeg tør kaste mig ud i det, da jeg bruger nemid/mitid hver dag. Hvis den ikke var min daily driver, så ville jeg nok prøve...

Kører stadig med Android 10, da Oneplus efter min mening ikke har fået A11 til at virke ordentligt endnu. Bl.a. hører jeg at wifi og bluetooth giver issues, og det kan jeg ikke have...

A12 er kun lige på trapperne med ColorOS og garanteret en masse fejl. Synes det er ærgerligt da telefonen er god med god skærm osv. 

Har nogen kørt med A11 på OP 7 pro? Hvad er jeres erfaringer?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu