recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - USB 3.0 til VGA adapter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

USB 3.0 til VGA adapter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedellen2022 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Oktober-2022
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2022 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: USB 3.0 til VGA adapter
    Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 13:55
Jeg har lige købt en USB til VGA adapter hos AV-cables - men mit DVD+RW drev kan ikke læse den mini-cd der er med til produktet.

Produktet har HARDWARE ID: USB\VID_534D&PID_0821&REV_0100

Er der nogen der kan hjælpe med en driver til Win 7 64 bit til denne adapter?

Nogen der evt. har købt samme produkt hos AV-cables og kan læse mini-cd ens indhold og sende det i en vedhæftet fil til min e-mailknyttet til kontoen.

Maskinen er en ASUStec K95VM win 7 Pro 64bit.


Redigeret af Pedellen2022 - 28-Oktober-2022 kl. 14:18
Pedellen2022
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 17:37
Hvorfor kontakter du dog ikke AV cables?
Mvh Jesper
Til top
Pedellen2022 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Oktober-2022
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2022 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 17:40
Må indrømme at den vej er jeg også på vej rundt, og krydser fingre og tæer lige pt. der kan måske være en løsning på vej ad den vej.

Melder tilbage hvis der sker gennembrud.
Pedellen2022
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 17:42
Mvh Jesper
Til top
Pedellen2022 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Oktober-2022
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2022 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 12:07
Jesper må sige at din DriverHub løsning den sendte mig tættere på mål end jeg havde håbet på, for det lykkedes faktisk for dette program at indentificere min adapter, MEN jeg har stadig ikke signal til skærmen den kan ikke finde den i Display oversigten - og jeg brikker ikke en fat af hvorfor den ikke kan det.

Så hvis nogen har en Kontroller driver og en enhedsdriver (enhedsdriver hedder MS USB 2.0.1) til en USB VGA adapter - så må i gerne give lyd.
Pedellen2022
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 12:46
Måske et link til adapteren og et navn, kunne hjælpe?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 13:00
Er du sikker på din pc understøtter video over USB ?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2022 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Pedellen2022 Pedellen2022 skrev:

Jesper må sige at din DriverHub løsning den sendte mig tættere på mål end jeg havde håbet på, for det lykkedes faktisk for dette program at indentificere min adapter, MEN jeg har stadig ikke signal til skærmen den kan ikke finde den i Display oversigten - og jeg brikker ikke en fat af hvorfor den ikke kan det.

Så hvis nogen har en Kontroller driver og en enhedsdriver (enhedsdriver hedder MS USB 2.0.1) til en USB VGA adapter - så må i gerne give lyd.
Du kunne jo også bare have trykket på "download driver", og derved undgået at skulle bruge DriverHubWink
Mvh Jesper
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2022 kl. 06:35
Kan den ses i enhedshpndtering?
Hvis ja, så tag dens hardware-id, og. Google det
det kan copy/pastes.
Det sender sig, hen til den rigtige driver.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu