recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv sort skærm Tv2 play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv sort skærm Tv2 play

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2022 kl. 19:23
Hvis der er problemer med ATV gennem forstærker, så prøv at koble ATV direkte til tv og se, hvad der sker.


Klaus


Redigeret af KlausDM - 13-November-2022 kl. 19:23
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2022 kl. 20:15
Der er ingen problemer hvis jeg sætter ATV direkte på mit Lg cx, men jeg vil gerne have min lyd ud gennem min Onkyo. Der er ingen problemer på DRtv appen's livestreams eller andre app's livestreams, problemet opstår kun på Tv2 play app'ens liveprogrammer. Min konklusion er derfor at Tv2 play har en fejl på deres app ved livestreams, når et ATV 4k er forbundet til en receiver.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2022 kl. 21:36
Kan du ikke bare hive lyden retur fra TV via ARC?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2022 kl. 21:47
Jo i princippet, men jeg har ikke plads til flere HDMI-kabler i kabelbakken, som jeg har fået indmuret i væggen bag mit tv og ned til mine enheder.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 10:34
Hvis jeg nu tilslutter ATV direkte til Tv'et, tror du så ikke at men er nødt til at bruge et optisk lydkabel (som jo ikke supporterer Dolby Atmos) til at sende lyden tilbage til Onkyo'en. 
Da lyden jo ikke længere kommer fra ATV til Onkyo til TV og tilbage til Onkyo via eARC. -Lyden vil jo så gå direkte fra ATV til Tv'et, og så er jeg i tvivl om at man kan sende lydsignalet via eARC tilbage til Onkyo'en.


Redigeret af ajaj - 14-November-2022 kl. 10:37
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 11:04
Det er det eARC er skabt til. At få lyden ud af TV'et til en receiver eller soundbar. Tænk på det som en et nyere alternativ til optisk.

Se eventuelt: HDMI ARC (Audio Return Channel) og eARC forklaret - https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1533287054


Redigeret af Rasmus Larsen - 15-November-2022 kl. 06:21
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2022 kl. 11:11
Tak for info.
Til top
Putzi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Oktober-2022
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Putzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2022 kl. 13:29
Tv2 Play har i dag opdateret deres systemer (fik en notifikation i app på ATV), så måske er dit problem løst? Tv2 Play gav ingen oplysninger om hvad som blev ændret.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2022 kl. 14:53
Det bliver spændende at se, jeg har ikke fået sådan en meddelelse og der står heller ikke at der kan opdateres i app-store hos mig.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2022 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Putzi Putzi skrev:

Tv2 Play har i dag opdateret deres systemer (fik en notifikation i app på ATV), så måske er dit problem løst? Tv2 Play gav ingen oplysninger om hvad som blev ændret.

Jeg har nu i går og i dag set en del live(tennis) på Tv2 play og min skærm er endnu ikke gået i sort. Jeg ved ikke hvad der er sket hos Tv2 play, men det virker tilsyneladende.
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2023 kl. 09:40
SÅ ER DEN GAL IGEN.
Efter at have kørt fint siden december 2022 uden sort skærm på Tv2 plays livekanaler, har der de sidste 2-3 uger igen været plaget af sort skærm på live kanalerne (French open ØV), samtidig er noget nyt opstået, nemlig at live tv kanalernes informations-ikoner, altså der hvor man kan se hvad der sker på den enkelte live kanal, når man starter Tv2 play, alle er fyldt ud med teksten "ingen information".
Hvis jeg genstarter ATV, er alt normalt igen.
Dette kan gentage sig 2-3 gange om dagen.
Mit ATV er fuldt opdateret.
Har andre oplevet samme problem igen ?
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2023 kl. 18:59
Oplever ikke sort skærm men vi ser den manglende kanal info på TV2 Play startskærmen. Nyeste Apple TV fra 2022 fuldt opdateret.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu