recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast hopper af
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast hopper af

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2022 kl. 11:45
Sort skærm eller afbrudt videostream?

Førstnævnte kan være en enhed, der er ved at stå af. Sidstnævnte er muligvis WiFi-problemer.
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2022 kl. 13:00
Hi Guys
Mine chromecasts er forhekset. I Valby oplevede jeg sidst jeg var derinde at min Chromast pludselig hoppede af. Min søn, som er et teknisk geni, anbefalde mig at ta strømmen, vente et øjeblik, og sætter den til igen. Vupti, så var den der!!! I 14 min. Så skete det igen. Strøm af og på, en tre gange til i løbet af eftermiddagen (jo, jeg laver andet end at binge) Tilbage til sommerhust i Odsherred hvor vi er mest. Der er den også begyndt at falde ud en gang imellem. To forskellige steder, to forskellige Chromecasts. Forskellige anlæg (Valby TV og Odsherred projektor) Mit geni af en søn har ingen forklaring. Hvad sir I?????
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu