recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: B&W højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: B&W højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: B&W højtalere
    Sendt: 23-November-2022 kl. 17:53
Goddag har brug for jeres hjælp
skal have sat mine højtalere til salg men har ingen ide om hvor jeg skal ligge mig prismæssigt.
der er tale om:
2 Stk B&W DM604 S3 (Gulv Højtaler)
1 Stk B&W LCR 600 S3 (center højtaler)
1 Stk B&W ASW 650 (Subwoofer)

kabel til tilslutning af Subwoofer følger med.

samt 1 Sony reciever STR-DN1080

den ene gulvhøjtaler har et lille tryk på øverste enhed men ikke nået der har ændret lyden.
samt et lille hak i toppen, dog ses det næsten ikke.

Billeder

Nederst i link er fuldt overblik over udstyret.

Mvh
Jakob
Til top
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2022 kl. 07:29
Det er bare et super fedt sæt det der, jeg havde nøjagtigt samme setup for 15 år siden med 601s3 som bag kanaler.

I forhold til pris tror jeg du skal sætte det lavt hvis du vil af med det. For nogle år siden ledte jeg efter nøjagtigt det sæt der, men endte med 683, htm62 & asw610 simpelthen fordi det var billigere end 60x serien på dba, de priser man ser på 5-6000kr for et sæt 604s3 er helt hen i vejret.
I 2020 solgte jeg front og center til 2500kr. De røg nogenlunde hurtigt så de kunne sikkert have kostet mere, men de stod alligevel et par uger før de blev købt.

Bare af nysgerrighed, kan Sonyen godt spille dem op eller har du haft en effekt imellem?
Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2022 kl. 13:44
Tusind tak for svar.
og ja den har godt kunne trække dem:-)

Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2022 kl. 11:52
Omkring 2500-3000 kr. max for gulvhøjttalerne (markedet for gulvhøjttalere er mildest talt kriseramt) 

Forstærkeren ville jeg personligt sætte til 1.500-1.800 kr. 
Subwoofer måske 1500 kr. ? 

Det det gerne op, så får du som regel mere for grejet, og når ud til flere købere

Held og lykke med salget Smile
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2022 kl. 13:19
Hvor gammel er sub?

Og hvor gammel er Sony?


Redigeret af Slettegaard - 02-December-2022 kl. 13:22
Mvh Lars.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu