recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Opgrader dit LG OLED C8 til et C9!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Opgrader dit LG OLED C8 til et C9!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Opgrader dit LG OLED C8 til et C9!
    Sendt: 30-November-2022 kl. 09:30
I forlængelse af en artikel fra Linus Tech Tip har jeg købt et opgraderingsæt til mit LG OLED C8 som gør du kan få det til at være en C9 model ( Minus VVR) men med det nyeste styresystem, bedre processor, og HDMI 2.1 (4k 120 FPS) m.m. 

LÆS HER: 

Skift Motherboard her (Super nemt).

Jeg bestilte et sæt her (Måtte betale 1500 dk dvs. 1000 plus - import afgift på 525 DK FRA FEDx her til morgen)

1) 1. stk. C9/E9 mainboard,
2) 1. stk. Remote module,

Jeg købet remote controls på Ebay.com 350
3) 1. stk. ny magic remote 2021
4) 1. stk. service remote


Jeg har sat det i mit eget TV og der virker fint men vil ikke nørde videre med det, da jeg ikke tid til at lege med det.

Samlet 1875 pris.

Sælges til 999 DK


Redigeret af geuken - 30-November-2022 kl. 20:44
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 14:59
er det til 55 eller 65 tommer?

Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2023 kl. 10:20
Begge dele.
Til top
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 10:32
Hej, har du det her liggende endnu?
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2023 kl. 15:57
Hej Jacob,
Det kan du tro jeg har :) 


Til top
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2023 kl. 09:48
Desværre så blev det defekte fjernsyn solgt, så har ikke brug for det alligevel Cry
Til top
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2023 kl. 08:08
Hej igen, har du stadig sættet? Det er lige pludselig blevet relevant igen, hvis vi kan finde en god pris :)

Når du skriver "Jeg har sat det i mit eget TV og der virker fint men vil ikke nørde videre med det, da jeg ikke tid til at lege med det." Hvad mener du så? Som jeg kan forstå i den LTT tråd, så er det bare at installere det og opdatere firmwaren, hvad er der ellers at nørde med?
Til top
jacobtc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2012
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobtc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2023 kl. 08:19
Nevermind, kan se at VRR ikke fungerer med et swap :(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu