recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afbrydes af nyt indgående opkald midt i samtale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afbrydes af nyt indgående opkald midt i samtale

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afbrydes af nyt indgående opkald midt i samtale
    Sendt: 06-December-2022 kl. 13:22
Min iPhone SE 2020 er i den senere tid begyndt med at afbryde, midt i en allerede igangværende samtale, om at en anden prøver at ringe. Det syntes jeg er ret irriterende at blive forstyrret med, istedet for den blot fortæller personen at der er optaget. Har kontaktet Telmore for at forhøre mig hvordan jeg får det stoppet så det bliver som tidligere, men de kunne ikke afhjælpe problemet. Kan andre være behjælpelige? Det skal siges jeg har deaktiveret min telefonsvarer, så det dur ikke blot at viderestille til den

Redigeret af Tavruz - 06-December-2022 kl. 13:26
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 13:29
Indstillinger - Telefon - Opkald venter.
Er den slået til eller fra?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 13:31
tror du skal slå "opkald venter" fra i indstillinger - telefon - opkald venter
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 13:32
Normalt får man bare haptisk feedback (tlf ryster) hvis en anden ringer til en midt i en tlf samtale, og der kommer en notifikation ned fra oven med navnet hvis det er i kontakter.

Har du kigget i indstillinger?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

tror du skal slå "opkald venter" fra i indstillinger - telefon - opkald venter

Den har jeg været inde og slå fra, men det hjalp ikke 
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tavruz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 13:50
Og ja, jeg har kigget indstillinger igennem, men uden held, og jeg har jo ikke været inde og lave noget om tidligere som kunne forklare hvorfor den pludselig skulle begynde på det der pjat i den senere tid. Derfor jeg ringede til Telmore for at høre om det mon er dem der har lavet noget om, men lige den servicemedarbejder jeg talte med, lød ikke til at være så vidende på området. Så ved stadig ikke om det er i telefonens indstillinger eller hos Telmore jeg skal finde løsningen på problemet, eller om det overhovedet kan løses Ermm

Redigeret af Tavruz - 06-December-2022 kl. 13:55
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 14:11
Funktionen kan også hedde “banke på”. Måske virker til og fra ikke med iPhone hos Telmore, men så kan man sende en kode - noget med #43




Redigeret af Brixen - 06-December-2022 kl. 14:13
Venlig hilsen
KB
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2022 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af Tavruz Tavruz skrev:

Og ja, jeg har kigget indstillinger igennem, men uden held, og jeg har jo ikke været inde og lave noget om tidligere som kunne forklare hvorfor den pludselig skulle begynde på det der pjat i den senere tid. Derfor jeg ringede til Telmore for at høre om det mon er dem der har lavet noget om, men lige den servicemedarbejder jeg talte med, lød ikke til at være så vidende på området. Så ved stadig ikke om det er i telefonens indstillinger eller hos Telmore jeg skal finde løsningen på problemet, eller om det overhovedet kan løses Ermm


Hvornår har du sidst haft genstartet din mobil?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu