recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rengøring af oled
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rengøring af oled

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rengøring af oled
    Sendt: 08-December-2022 kl. 11:02
Hejsa 

Synes mit lg oled b9 ser lidt beskidt ud når skærmen er slukket - hvad er den absolut bedste løsning i jeres øjne for at gøre den helt ren :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 11:22
microfiber klud

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 11:28
Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Pas på med at gøre sådan dagen efter en julefrokost 😉

Frank 


Redigeret af Frank13 - 08-December-2022 kl. 16:11
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 18:32
ha ha mange tak

Jeg prøver med en mikrofiber klud
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Pas på med at gøre sådan dagen efter en julefrokost 😉

Frank 
Tværtimod! Bruger selv isopropyl(alkohol) til rengøring. Fantastisk til at affedte genstande uden at efterlade spor Wink
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 20:16
Der var en gang ikke for så lang tids siden en tråd magen til din,der var der en der forslog at bruge det her https://www.avxperten.dk/skaermrens/skaermrens-spray-mikrofiber-klud-500ml-deltaco.asp

Der er til 1ooooooooo af oled skærme og det er helt fantastisk at bruge, husk 2 stk mikrofiberkluden til påføring og en til efter tøring.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Pas på med at gøre sådan dagen efter en julefrokost 😉

Frank 
Tværtimod! Bruger selv isopropyl(alkohol) til rengøring. Fantastisk til at affedte genstande uden at efterlade spor Wink

Opløsningsmidler ødelægger så stille og roligt din antirefleksbehandling!
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af KOS. KOS. skrev:

Der var en gang ikke for så lang tids siden en tråd magen til din,der var der en der forslog at bruge det her https://www.avxperten.dk/skaermrens/skaermrens-spray-mikrofiber-klud-500ml-deltaco.asp

Der er til 1ooooooooo af oled skærme og det er helt fantastisk at bruge, husk 2 stk mikrofiberkluden til påføring og en til efter tøring.

Hvorfor betale for noget, som en tør mikrofiberklud kan fjerne? Og hvis det er genstridig, så nogle få dråber varmt vand på et hjørne af mikrofiberklud en, og så tørre efter med den tørre del.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2022 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Pas på med at gøre sådan dagen efter en julefrokost 😉

Frank 
Tværtimod! Bruger selv isopropyl(alkohol) til rengøring. Fantastisk til at affedte genstande uden at efterlade spor Wink

Opløsningsmidler ødelægger så stille og roligt din antirefleksbehandling!
Det er der ikke på et Oled TV, der er genskin!
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 00:33
Har købt et sæt microfiber klude. Efter aftørring, bliver den lige luftet kraftigt og så kommer den ned i posen mærket Må kun bruges til tv'et.

Har en tilsvarende pose med klude til computeren, men den synes at være blevet væk lige i øjeblikket.... ;-)

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2022 kl. 05:11
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg bruger en mikrofiberklud og så ånder jeg bare på området, hvis snavset er lidt genstridigt.

Det fjerner støv, fedtfingre og snot fra børn. Smile
Pas på med at gøre sådan dagen efter en julefrokost 😉

Frank 
Tværtimod! Bruger selv isopropyl(alkohol) til rengøring. Fantastisk til at affedte genstande uden at efterlade spor Wink

Opløsningsmidler ødelægger så stille og roligt din antirefleksbehandling!
Det er der ikke på et Oled TV, der er genskin!

Der er også antirefleksbehandling på OLED. Den er 'glossy', hvilket giver genskin, men sikrer, at sortniveau og kontrast bedre opretholdes i oplyste lokaler.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu