|
Spotify: Deaktiver foreslåede sange? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2022 kl. 11:47 |
På Spotifys hjemmeside kan jeg ikke se muligheden for at ændre indstillinger? Kan kun se min konto Edit: Jeg fandt Indstillinger da jeg loggede på min PC, men der kan jeg kun ændre sprog?
Redigeret af jake51 - 12-December-2022 kl. 16:06 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kom jeg så langt: Ved at installere appen fik jeg adgang til flere indstillinger
Men ikke noget, hvor jeg kan slå anbefalede sange fra? Edit: OK, det var på en playliste at der kom anbefalede sange automatisk Man kan klikke på de tre prikker og vælge "Slå optimer fra" Så lærte jeg noget i dag
Redigeret af jake51 - 12-December-2022 kl. 16:21 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstillinger > afspilning > nede i bunden står der, Automatisk Afspilning, der kan slå det fra
Ved ikke hvordan det er på hjemmesiden, men sådan er det i appen, |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |