recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST Skrottes. Røde plamager  på LG OLED B6 - 2016
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST Skrottes. Røde plamager på LG OLED B6 - 2016

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Rough Rough skrev:

jeg fik en software opdatering på mit i går, kan evt være den der justeret på nogle billede indstillinger 

Nej. Jeg fik også opdateringer, men de røde plamager kom før opdateringen. Og skærmrens hjalp. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Rough Rough skrev:

jeg fik en software opdatering på mit i går, kan evt være den der justeret på nogle billede indstillinger 

Nej. Jeg fik også opdateringer, men de røde plamager kom før opdateringen. Og skærmrens hjalp. 
Venlig hilsen
KB
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Vil blot lige spørge, hvad det skærmrens går ud på.....er det en plade, der skal afspilles. eller er det noget software, der er indbygget i tv'ene? Smile

 
Det er indbygget, og varer ca. en time. Tv’et slukker imens. 
Man skal kun bruge det ved problemer, da det slider på panelet. 
ok, på den måde. Tak for svar 🙂
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 19:04
Det er rigtigt at TV’et selv styrer skærmrens. På mit Panasonic Oled sker det dagligt efter nogle timers kig, at den laver skærmrens i ca 5 min. Efter et større antal timer skriver den på skærmen at den vil udføre et 80 min langt skærmrens. Det passer nogenlunde med 2 gange om året med vores TV forbrug. Kan altid se på kontrollampen der skifter til orange når den renser, og rødt når den er færdig. 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Vil blot lige spørge, hvad det skærmrens går ud på.....er det en plade, der skal afspilles. eller er det noget software, der er indbygget i tv'ene? Smile

 
Det er indbygget, og varer ca. en time. Tv’et slukker imens. 
Man skal kun bruge det ved problemer, da det slider på panelet. 
ok, på den måde. Tak for svar 🙂

Du kan starte det fra menuen, når det er nødvendigt. 
Venlig hilsen
KB
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2022 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er rigtigt at TV’et selv styrer skærmrens. På mit Panasonic Oled sker det dagligt efter nogle timers kig, at den laver skærmrens i ca 5 min. Efter et større antal timer skriver den på skærmen at den vil udføre et 80 min langt skærmrens. Det passer nogenlunde med 2 gange om året med vores TV forbrug. Kan altid se på kontrollampen der skifter til orange når den renser, og rødt når den er færdig. 
udmærket....og smart 👏🌲❄️
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 18:59
Så er den gal igen. Filmen "De ufrivillige" på Filmstriben. Det dårlige billede er LG OLED, det uden farvefejl er fra iPad.

Jeg er igang med skærmrens lige nu. Men pokkers at de kommer igen så hurtigt.

EDIT: skærmrens hjalp igen. 







Redigeret af Brixen - 14-Januar-2023 kl. 19:55
Venlig hilsen
KB
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 19:29
surt show altså 🙄
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

surt show altså 🙄

Ja. Kønt er det ikke. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 19:54
Skærmrens hjalp igen

Venlig hilsen
KB
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 20:15
slukker du for strømmen på det om natten? Mener der er noget med at det selv køre skærm rens men det kræver at det altid står i stand-by. 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2023 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Rough Rough skrev:

slukker du for strømmen på det om natten? Mener der er noget med at det selv køre skærm rens men det kræver at det altid står i stand-by. 
Det står altid på stand-by, så det er ikke derfor. 

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu