|
TCL 85 tommer |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
JSP
Bruger Oprettet: 19-Juni-2018 Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2022 kl. 19:11 |
||
For ca. 7-8 år siden, købte jeg et 55 tommer TCL tv til mine forældre og var imponeret over billede og det virker stadig.
Nu ser jeg så dette kæmpe tv til en god pris og vil høre hvad I tænker? Jeg har pt et Samsung 65 tommer af deres prisvenlige modeller og er mere end tilfreds. Har TCL rykket sig yderligere og vil I sige det er et godt køb? Skal bruges til at se TV, Blu-Ray/dvd og at spille PlayStation 5. God Jul🎄
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9390 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det et super tv til prisen.
Måske du burde skrive hvilke model du har i tankerne.
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10451 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er altså ikke nemt at vide når man ikke kender prisen Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7101 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du får mange tommer til den pris du vil give.
|
|||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg lavede lige en hurtig Google tur og der fandt jeg et TCL 85" til ca 15.000,- og et 98" til lige under 25.000,- Det er godt nok nogle gode priser, men om det er kvalitet, det ved jeg ikke... Frank
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
15.000 kroner er normalprisen for 85" TCL C735, men 98" tommeren til 25.000 er et godt tilbud. Det er første gang, at vi har set en knap 100" TV-skærm til det prisniveau. Jeg så TV'et kort på IFA-messen og det så umiddelbart fornuftigt ud, men man skal dog være opmærksom på, at det er LCD-panel og teknik i mellemklassen. Samsung har et 98" TV med bedre zonestyring, men det er til en helt anden pris. TCL leverer i dag størstedelen af LCD-panelerne i Samsung TV, idet Samsung har stoppet produktionen af LCD-paneler. PS: Jeg har samlet de gode tilbud på TV-skærme fra januarudsalget her: https://www.flatpanels.dk/januarudsalg2023.php
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
JSP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, kan godt se det ikke er nemt, når jeg ikke skriver modellen eller prisen, men det er netop det TV Rasmus refererer til.
Mener det Samsung (der er deres prisvenlige model i 65 tommer) jeg har er et LED TV. Gør det noget at dette TCL er et LCD? Jeg kan heller ikke finde ud af om det er bedre at vente og se om nogen af de andre følger trop og sænker deres til de der 10-12.000 måske. For ikke så mange år siden, kostede 65 tommer en krig og de kan jo fås helt ned til 5000 i dag. Er virkelig i tvivl her.
|
|||
JSP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eller vent, er det Samsung jeg har nu mon et LCD eller et LED? Kan det ses via en menu eller lignende? Kan ikke komme om og se modelnummeret nemlig.
|
|||
Jofal
Junior bruger Oprettet: 11-December-2016 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har været forbi Elgiganten i Glostrup for at se deres 98" TCL C735 "måtte opleve så stort et tv :)". Umidelbart er billedet fint. Er altid svært at bedømme i et så oplyst showroom. Men imponerende er et så stort billede altså.
Ville dog kigge på deres C835 eller C935 serier. De kunne virkelig lave nogle flotte billeder, med mange flere dimings zoner og så er de Mini Led. Har de også udstillet i Glostrup, hvis du bor i nærheden. Der er altid tilbud på de fjernsyn.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nok begge dele…. Klaus
|
|||
JSP
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Klaus,
Men er det der TCL så også både LCD og LED ligesom Samsung?
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ganske givet.
Men, er du glad for Samsung, kan du også købe billige store tv fra dem Klaus
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |