recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af tablet til under 2K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af tablet til under 2K

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling af tablet til under 2K
    Sendt: 31-December-2022 kl. 23:31
Har i et forslag til en tablet til en fornuftig pris.
 Skal bare bruges til surfing og lidt billeder.
Så skulle ene at 64 GB er rigeligt. 
Ning
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 01:04
Brugt iPad.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 03:00
Hej.

Hvad med en SAMSUNG GALAXY TAB S6 LITE (2022) 10,4" 64 GB WIFI TABLET.


Er forventet på online lager d. 23-01-2023-.

Hilsen Carsten.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 08:03
En brugt iPad er nok der du får mest for pengene. 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 10:11
Jeg ville bruge de 700 mere og så købe en ny iPad. 

Du vil længer have glæde af den.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg ville bruge de 700 mere og så købe en ny iPad. 

Du vil længer have glæde af den.
Helt enig, de tablets der koster under 2k har dårlig performance. Og det er noget der virkelig trætter i længden. Jeg smadrede selv min nye iPad 7.gen for nogle md siden, og trækkes nu med en ældre iPad Air, som ikke kan opdateres til nyeste iOS. Det er røv og nøgler, når man er vant til en ny iPad LOL

Læs selv en test her:
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 13:17
Det skal siges at jeg helst vil ha en med jackstik, da jeg lige har fået nyt kablet headset... 
Ning
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 13:38
Fra og med 9.gen iPad er 3,5 mm jackstik sløjfet ligesom det blev på iPhone. For at tilslutte kablet headset kræves et lightning til jackstik. Alle data for alle iPads kan ses her:
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Det skal siges at jeg helst vil ha en med jackstik, da jeg lige har fået nyt kablet headset... 


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2023 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Det skal siges at jeg helst vil ha en med jackstik, da jeg lige har fået nyt kablet headset... 

Det er bare en adapter der går fra Lightning til minijack
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2023 kl. 08:51
Jeg ville også gå med en iPad, eventuelt en brug - de bør kunne findes til under 2000kr. Mine erfaringer med andre billige tablets har også været rigtigt skidt. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor det tilsyneladende skal være så svært at lave noget der virker til den pris, men det er det åbenbart.
Til top
jan348 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan348 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2023 kl. 13:15
Lenovo Tab P11 Plus fås ind i mellem til under 2K
Er godt tilfreds med min :-)

Faktisk på tilbud p.t. i Elmutanten:

Lenovo Tab P11 Plus tablet 6/128 GB LTE kr 1999.-

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu