|
Fjerne enhed i cast-oversigt? |
Besvar |
Forfatter | |
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2023 kl. 15:20 |
Hej
I forbindelse med brug af Chromecast, er der nogen der ved hvordan man fjerner en bestemt enhed i cast oversigten for altid, når man trykker på ikonet? Det er ikke lykkes mig at finde. I tilfældet her et LG tv der ikke er aktuel længere, men stadig bliver ved med at dukke op i oversigten - se billede herunder: Redigeret af Tavruz - 06-Januar-2023 kl. 15:24 |
|
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Tavruz - 06-Januar-2023 kl. 15:23 |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Google home trykker du på den enhed du vil fjerne, så kommer du til enhedens side, der trykker du på tandhjulet, så kommer du til siden hvor der i bunden med rødt står, fjern enhed.
|
|
Tavruz
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke en Chromecast enhed jeg ville fjerne, kun LG tv'et, og det var jo ikke at se i oversigten på Google Home app'en, ellers havde jeg selvsagt fjernet den dér. Løsningen viste sig at være en sletning af Youtube app'en på min iPhone (for det var kun på det medie LG tv'et var at se i cast oversigten) og så downloade den igen. Så forsvandt LG enheden endelig
Redigeret af Tavruz - 08-Januar-2023 kl. 22:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |