recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Proceslinie.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Proceslinie.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mrdoc22 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2018
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrdoc22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2023 kl. 13:59
Under "indstillinger for proceslinjen" hvad står "kombiner knapper på processlinjen" til?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2023 kl. 16:18
Den står til "altid - skjul etiketter".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 17:05
Hej igen.
Det var på sin vis ikke helt det, der var målet - men jeg fandt ved et tilfælde ud af at få Google Chrome til at holde op med at åbne et nyt ikon på proceslinien:
1) Åbne Google Chrome fra proceslinien.
2) Frigøre det originale Google Chrome ikon fra proceslinien.
3) Fastgøre det nye Google Chrome ikon til proceslinien.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 21:57
Det var det, mnielsen skrev
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 22:07
Ja, det har du ret i. Men det var nok ikke lige i den sammenhæng jeg testede det. Derfor fik jeg ikke den virkning før senere. Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu