recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson TW7000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson TW7000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2023 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

Har prøvet det. Det eneste jeg kunne se var at billedet blev en bitte anelse mørkere. Så det er noget jeg ikke bruger fremover. Ellers meget fornøjet over hele set-uppet. Glimrenede billede. Total lydløs!! Jeg er på ingen måde projektor-expert, så jeg er nem at tilfredsstille! Mit surround består af  mine fonthøjtalere og to baghøjtalere til 400 kr stk!! Men jeg er mere kritisk med HI-Fi!WinkSmile

Hvordan i forhold til din gamle projektor, er det en forbedring?

Frank 
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2023 kl. 14:47
I høj grad! Det er et helt andet billede. Skarpere, større kontrast, mere lys.
Kan knapt huske hvordan Sonyˋen så ud. Ved godt jeg kunne får et meget bedre billede for det dobbelte. Men det her er et stort skridt opad, så ja, den er alle pengene værd! (8 kilo)

Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2023 kl. 14:55
Et lille aber dabei ..

Du skrev et andet sted at den gamle PJ havde gået 2300 timer på lampen, så det er ikke helt fair at sammenligne den med en helt ny PJ. Du ville også have fået et tydeligt bedre billede med en frisk lampe til Sonyen. Det er som du bemærker vanskeligt, at huske hvordan billedet var fra ny, fortre-fem år siden :-)


Til top
John Bent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2023
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2023 kl. 14:59
Nogen der har erfaring med denne Epson TW6150 4K projektor www.greenoff.dk har på Tilbud?


ligner et godt køb eller?
Til top
Peteredderkop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2023
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peteredderkop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2023 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af John Bent John Bent skrev:

Nogen der har erfaring med denne Epson TW6150 4K projektor www.greenoff.dk har på Tilbud?


ligner et godt køb eller?


Kedelig kontrast.

Hvis du kan strække budgettet så er TW7000 ok men TW7100 "bang for the buck".


Til top
John Bent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2023
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2023 kl. 22:14
copy that. tak
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 14:13
-indlæg slettet-

Redigeret af MikeW - 28-Maj-2023 kl. 14:16
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 14:15
-> Peteredderkop: Ja, jeg fik en Epson TW6150 fra Lomax til 7500,- i januar. Den er skam OK til prisen, med middelmådig kontrast og ikke ægte 4K, da den bruger pixel-shifting. Til gengæld har den god lysstyrke, lens-shift, ingen rainbow-effect og tager 4K@60fps. Jeg er i det store og hele tilfreds med den Smile

Redigeret af MikeW - 28-Maj-2023 kl. 15:02
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu