recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkeligt mail problem - to får samme mail
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mærkeligt mail problem - to får samme mail

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 10:21
Outlook er bare en anden mailklient og konfigureres i selve app’en.

Det lyder til, at det er Apple Mail, de bruger.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 12:09
Hos android skal jeg bruge Gmail for at tilgå play butikken,  gør det samme sig ikke gældende for apple for at bruge deres tjenester? For hvis det er sådan, så har de nok banket samme mailkonto ind da de oprettede deres apple udstyr...

Frank 
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 12:53
Trådstarter har tidligere skrevet, at de har hver sit Apple ID.
Så, nej 😉
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Microsoft, Outlook.

Blot for at være sikker, dvs. de har hver deres mailadresse, som ender på @outlook.dk ?

Hvis det er tilfældet, bør du starte med at logge ind på hver deres mail i en browser og tjekke der, for at sikre, at der ikke er "forkerte" mails hos nogen af dem.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 12:58
Hvor har de mailkonti henne? Ved f.eks. Yousee var det engang sådan, at man kun oprettede aliasser, når man oprettede flere mailadresser (de kan i dag laves om til separate konti). Dvs. alt havnede i samme indbakke, hvor det var op til klienten at sortere.


Redigeret af bubbleboy - 18-Marts-2023 kl. 12:58
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 13:19
Jeg har tidligere skrevet at de har Outlook mails. Det er ikke helt korrekt. Deres mails ender på @msn.com. De er lavet lang tid før hotmail/msn blev til Outlook. Skal man tjekke mail via applikation er det Outlook der skal bruges.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg har tidligere skrevet at de har Outlook mails. Det er ikke helt korrekt. Deres mails ender på @msn.com. De er lavet lang tid før hotmail/msn blev til Outlook. Skal man tjekke mail via applikation er det Outlook der skal bruges.

Fino, der er bare nogen, som mener at bruger man Outlook programmet, er det så deres mail :)

Nu kan man tjekke @outlook.com/@msn.com mail fra stort set alle programmer, så der er ingen begrænsninger der.

Men åben en browser, gå ind på https://outlook.com, log ind og se om alt ser rigtigt ud der, for begge mailkonti. Hvis det er tilfældet, må du lede videre.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 15:33
Jeg tror der er styr på det nu.

Jeg var forbi mine forældre, og på min mors iPad var alle mails nu i de mapper der før var tomme. Hun havde ændret synkronisering af e-mail til ubegrænset, men lagde ikke mærke til hvad der stod før.

På min fars iPad tjekkede vi hans konti under mail. Der var 2 mails under Outlook; hans egen og sin hustrus!! Han anede hvordan eller hvornår det var sket. 

Jeg vidste det af gode grunde heller ikke. Jeg forsøgte at overbevise ham om at det var nu han skulle krybe til korset og indrømme at det var for at læse hendes mails. Han gav sig dog ikke.

Tak for hjælpen. 
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 17:37
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu