recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Play og cachelagrede data
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 Play og cachelagrede data

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

Hej.

Først en stor tak til Kasper_J, for den gode nyhed.
Tror i at Bas'et Nokia 8000 kan være defekt?
Eller at Bas og Kasper_J bare bruger dem forskelligt. Måske er deres opløsning forskellig.
Hvad kan forskellene være i deres installation?

Hilsen Carsten.
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 09:48
Jeg har indtil videre ikke oplevet problemer efter at jeg har ændret skærmopløsning på Nokia boksen.
Jeg vil prøve at huske at ændre skærmopløsningen  tilbage til Auto, når jeg er kommet på coax.
Så må jeg se, om det fortsat virker stabilt.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 11:31
Der kan gå flere måneder før jeg oplever det, på vores Apple TV 4K,
og så stopper jeg bare udsendelsen og starter den igen.
Jeg bruger også Dr, Discovery+ og Viaplay.
TV2 er den eneste som laver de her stop.
//Guldhammer
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

@Kasper_J:
Står skærmopløsningen til Auto på jeres Nokia 8000 boks?
Kører jeres boks via WiFi eller via kabel?

Jeg vil generelt sige mange tak for jeres kommentarer.
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2023 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af bas bas skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Skal ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være, men vi har ingen problemer med Nokia 8000 boksen mht. TV2 Play.

@Kasper_J:
Står skærmopløsningen til Auto på jeres Nokia 8000 boks?
Kører jeres boks via WiFi eller via kabel?

Jeg vil generelt sige mange tak for jeres kommentarer.

Automatisk skærmopløsning og kabel her.
//Guldhammer
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2023 kl. 17:53
Jeg er desværre endnu ikke kommet online på coax.
Skærmopløsningen på min Nokia boks står nu til 576p 50 hz.
Umiddelbart kører det mere stabilt.
Jeg regner med at sætte skærmopløsningen tilbage til Auto,
når jeg er kommet online på coax.
Så må jeg se, om det virker.


Redigeret af bas - 10-Marts-2023 kl. 17:55
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2023 kl. 16:42
Hej
Bedre sent end aldrig.
Jeg har nu haft besøg af en tekniker, routeren er blevet nulstillet og genstartet, og det ser ud til, at jeg nu er online på coax.
TV 2 har i mellemtiden opgraderet noget hos dem, og det ser ud til at have løst problemet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu