recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MitID på ny telefon (kørekort, el-biler og vaner).
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MitID på ny telefon (kørekort, el-biler og vaner).

 Besvar Besvar Side  <1 678910 12>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

 
Og så spørger du hvor meget en bil kommer til at lugte af et rundstykke? Det lugter ikke af en enkelt. Men af flere, også den franske hotdogs, som du nok også køber og spiser i bilen. Det hele begynder lige så stille at lugte.


Rengøring, det virker.
For øvrigt lugter et rundstykke spist i bilen mindre end den bøvs du lukker ud efter den franske du spiste inde på tanken.
Eller er det også forbudt at bøvse (ensidige slippe en lille vind) i din bil?

For øvrigt, selvom man har brugt en hel dag på en fiskemelsfabrik og sætter sig i bilen, så forsvinder den lugt også efter rengøring og udluftning.

Men her kan du næppe tale med ud fra erfaring…..


Klaus
den overbevisning havde jeg også en gang. Men jeg måtte sande, efter jeg fik min Cactus, hvor der ikke blev spist. Så komme over i vores gamle i20 som vi havde spist i indtil flere gange. Rengjort indtil flere gange, luftet ud indtil flere gange. Så selv om vi stoppet med at spise i den også. Så stank den.

Nej ikke en fiskemels fabrik. Men to dage i en svinestald hvor man laver strøm. Du kan tro den lugt forsvandt aldrig helt i min gamle micra
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 11:45
Biler skal rengøres, prøv at få taget en bakterie prøve jeg tror i vil blive meget overrasketWink 
Der var for nogle år tilbage en undersøgelse, mener at det var mere end 40% som spiste i bilen, og der var flere bakterier i bilen, end der var på et toiletbrættet.Embarrassed


Redigeret af Potter - 19-Marts-2023 kl. 12:09
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Biler skal rengøres, prøv at få taget en bakterie prøve jeg tror i vil blive meget overrasketWink 
Der var for nogle år tilbage en undersøgelse, mener at det var mere end 40% som spiste i bilen, og der var flere bakterier i bilen, end der var på et toiletbrættet.Embarrassed

ja det er klamt
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

så det vil sige du spiser mad i bilen? Stakkels bil.


Mine biler er ikke stakkels.



Klaus
de kommer til at lugte og sænker gensalgsværdi og kan ikke fjerne den lugt, uanset hvad man gør
Hvad snakker du om?

Det hverken lugter eller sænker genslagsværdien.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

så det vil sige du spiser mad i bilen? Stakkels bil.


Mine biler er ikke stakkels.



Klaus
de kommer til at lugte og sænker gensalgsværdi og kan ikke fjerne den lugt, uanset hvad man gør

Hvad snakker du om?

Det hverken lugter eller sænker genslagsværdien.
jo det kan godt lugtes. Som jeg tidligere også beskrev
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


jo det kan godt lugtes. Som jeg tidligere også beskrev
Du er simpelhen for langt ude. 

Du kan sagtens spise mad i bilen uden at det kan lugtes.

Du skal nok ikke lige spise en gang pølsemix.

Men der masser af andet du kan spise, et stykke frugt eller chokolade.


Redigeret af PerW - 19-Marts-2023 kl. 14:01
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jo det kan godt lugtes. Som jeg tidligere også beskrev

Nej det kan ej, som jeg tidligere beskrev.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


jo det kan godt lugtes. Som jeg tidligere også beskrev

Du er simpelhen for langt ude. 

Du kan sagtens spise mad i bilen uden at det kan lugtes.

Du skal nok ikke lige spise en gang pølsemix.

Men der masser af andet du kan spise, et stykke frugt eller chokolade.

hvis du læser lidt tilbage. Så har jeg kun snakket om mad.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jo det kan godt lugtes. Som jeg tidligere også beskrev


Nej det kan ej, som jeg tidligere beskrev.


Klaus
som jeg skrev tidligere. Så var jeg selv af sammen overbevisning som du. Indtil jeg først oplevet det selv
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

som jeg skrev tidligere. Så var jeg selv af sammen overbevisning som du. Indtil jeg først oplevet det selv

Så du mener at spise et rundstykke i en bil lugter?

Og det lygter mere end hvis du bøvser efter at have spist udenfor bilen, eller du lukker en lille vind ud den anden vej?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

som jeg skrev tidligere. Så var jeg selv af sammen overbevisning som du. Indtil jeg først oplevet det selv


Så du mener at spise et rundstykke i en bil lugter?

Og det lygter mere end hvis du bøvser efter at have spist udenfor bilen, eller du lukker en lille vind ud den anden vej?



Klaus
så svare jeg på det igen. Et nej. flere gennem ejer tiden af din bil ja
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2023 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:



Så du mener at spise et rundstykke i en bil lugter?

Og det lygter mere end hvis du bøvser efter at have spist udenfor bilen, eller du lukker en lille vind ud den anden vej?

så svare jeg på det igen. Et nej. flere gennem ejer tiden af din bil ja

Okay, så flere rundstykker gennem tiden lugter mere end hvis du bøvser eller prutter gennem tiden?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu