recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Video player til Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Video player til Android

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Video player til Android
    Sendt: 13-Marts-2023 kl. 14:44

Jeg søger en god video player til mine Android TV og Android streaming enheder. Playeren skal ikke anvendes til streaming, men kun til afspilning af videofiler som ligger på en USB harddisk.

Fra Windows er jeg vant til Zoom Player, som kan alt hvad man kan forlange af en player. Den player jeg søger skal derfor som minimum kunne:

Zoome ind og ud.

Afspille i slowmotion.

Kunne gå frame frem og tilbage i videofiler.

Derudover skal den naturligvis kunne alle de basale ting som play, pause, hurtigspoling frem/tilbage samt springe til næste/forrige fil/kapitel, vise undertekster etc.

 

Flemming



Redigeret af fltk - 13-Marts-2023 kl. 14:45
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 15:54
VLC

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

VLC



Den har du vist grebet ud i luften uden at undersøge om den opfylder mine krav, for det gør den slet ikke.Ouch

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 18:34
Har du prøvet Mx player? 
Ved ikke om den kan det der med frame da det ikke noget jeg har haft brug for, men de andre ting er jeg næsten sikker på den kan 


Redigeret af sokken - 13-Marts-2023 kl. 18:35
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 18:42
Kan Kodi ikke zoome mere? Det synes jeg man kunne da jeg brugte den til min gamle htpc i sin tid
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 20:22
Hej.

Har du prøvet Zoom Player for Android?


Hilsen Carsten.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2023 kl. 21:20
Det er mig en gåde hvordan de har fået lov til at bruge det navn. Den har overhovedet ingen relation til Windows playeren af samme navn.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2023 kl. 10:05
Hej.

Citat ZoomPlayer: 'ZP uses microsoft's DirectShow infrastructure and display driver hardware acceleration which makes ZP more reliant on system component stability such as display and audio drivers.'


Jeg har aldrig læst, at Android / Andrid TV kan bruge 'microsoft's DirectShow infrastructure and display driver hardware acceleration', som ZoomPlayer bruger, ifølge ovenstående citat.

Må jeg spørge, om du har overvejet at bruge en NUC og Windows til afspilning af dine videofiler?

Hilsen Carsten.

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2023 kl. 10:21
xx

Redigeret af longjohn2 - 14-Marts-2023 kl. 10:24
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2023 kl. 10:29
Jeg gætter ikke, men har allerede VLC. Den når ikke Zoom Player til sokkeholderne til de ting jeg skal bruge den til (Windows). Går ud fra den ikke gør tingene bedre i Android miljø.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 13:38
Jeg har brugt VLC til både Windows og Android i mange år. Læs manualen. Den kan alt du har brug for og mere til. Det er den mest komplette afspiller, som oven i købet er gratis.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2023 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af bingoking bingoking skrev:

Jeg har brugt VLC til både Windows og Android i mange år. 

Hej.

'How to Zoom into Videos in VLC Media Player'


Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu