recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye film på blu-ray: "Et Dansk Biografhit"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye film på blu-ray: "Et Dansk Biografhit"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ741 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye film på blu-ray: "Et Dansk Biografhit"
    Sendt: 20-Marts-2023 kl. 13:10
Hej kære filmeksperter

Jeg har til min store glæde opdaget, at en række af mine danske favoritfilm som eksempelvis "Adams Æbler", "Blinkende Lygter" og "De Grønne Slagtere" nu er udkommet på blu-ray.

På omslaget af disse nye udgivelser står der "Et Dansk Biografhit", hvilket får mig til at tro, at der er tale om en serie af nye blu-ray-udgivelser under dette navn.

Men desværre er det ikke lukkedes for mig at finde en komplet liste over hvad denne "serie" indeholder af film, som nu er udkommet på blu-ray. Er der mon nogen her, der kan hjælpe mig?

Jeg har indtil videre fundet:

Gamle Mænd I Nye Biler
En Kort En Lang
I Kina Spise De Hunde
Adams Æbler
Blinkende Lygter
De Grønne Slagtere

På forhånd tak for enhver hjælp. Smile


Redigeret af MMJ741 - 20-Marts-2023 kl. 13:11
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2023 kl. 13:23
Der findes en del, både nyere og gamle, når man får sat de rigtige søgeord:

Mvh. JørgenT
Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ741 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2023 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Der findes en del, både nyere og gamle, når man får sat de rigtige søgeord:


Hej Jørgen

Mange tak for din besked.

Jeg kan godt finde danske blu-ray film, men mit spørgsmål går specifikt på den serie af film, som er udkommet på blu-ray for nyligt og som ser ud til at være en del af en serie ved navn "Et Dansk Biografhit". Det er det, som jeg uden held har forsøgt at finde en liste over.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2023 kl. 13:47
Det er vist noget marketing, der også tidligere har været brugt på DVD-udgivelser. Vejle bibliotek giver 29 resultater på søgningen: https://vejlebib.dk/search/ting/phrase.titleSeries%3D%22et%20dansk%20biografhit%22
Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ741 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2023 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det er vist noget marketing, der også tidligere har været brugt på DVD-udgivelser. Vejle bibliotek giver 29 resultater på søgningen: https://vejlebib.dk/search/ting/phrase.titleSeries%3D%22et%20dansk%20biografhit%22

Hej Rasmus

Mange tak for tippet. Ja det er da lidt sjovt, at det fremgår som en "serie" på bibliotekets hjemmeside, men at man tilsyneladende ikke kan finde det som en serie for blu-ray hos producenten/udgiveren eller hos forhandlerne. Man kan jo selvfølgelig godt bare selv manuelt lave en liste over dem man kan finde, men det var noget nemmere, om man kunde finde det fra udgiveren eller hos forhandlerne, så ville man jo også løbende kunne følge med i det, når der kommer nye udgivelser til i samme serie.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu