|
Zigbee-lysdæmper til Philips Hue |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Marts-2023 kl. 09:43 |
På mit badeværelse har jeg spots fra Philips Hue, der styres via en bevægelsessensor.
Nu jeg skal have sat nyt spejl op - og opdager der er en dåse bag det gamle spejl - så overvejer jeg et spejl med indbygget lys, men vil sådan en dims som denne blot kunne kobles på Hue-bridgen, således lyset i spejlet tænder sammen med spots i loftet? |
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
Audiophile ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-December-2020 Sted: København Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - det kan den, jeg bruger sådan en til mit spejl og HUE, tror dog ikke den er godkendt til fugtrum…men funktionelt er den glimrende, har 5 stk i huset, husk at pære den skal styre kan bruges med dæmpning..
|
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Tak - nå ja, det kunne selvfølgelig være, at jeg skulle lede efter en med rigtig IPxx-mærkning.
Jeg opdagede også, at Philips Hue endda selv laver et spejl, men det er så desværre kun 56 cm i diameter og jeg ville gerne lidt højere op.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
Jeg tror det ender med Hue's eget spejl med indbygget lys, for det kommer fint til at passe med de 56 cm kan jeg se.
Tak for indspark :)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |