recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer på et lavt budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer på et lavt budget

 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 17:35
Der er 3 x 6.5" bas enheder
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Der er 3 x 6.5" bas enheder

Ja, men kun en af dem er aktive, dermed er der kun 1 enhed der kan overføre energien fra strøm til bevægelse.

I mine højttalere er der to aktive enheder - altså i hver!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 18:01
Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

Hej. Der kommer en iaften, regner med han tager den med.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

Hej. Der kommer en iaften, regner med han tager den med.
Altså den SVS sub eller...?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

450$ ~ 3000 kr.
3000 x 1,25 (moms) = 3750 kr.
Og så har vi ikke engang talt om toldafgifter.

Av connection skal have 3500.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

Hej. Der kommer en iaften, regner med han tager den med.
Altså den SVS sub eller...?

JA
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

450$ ~ 3000 kr.
3000 x 1,25 (moms) = 3750 kr.
Og så har vi ikke engang talt om toldafgifter.

Av connection skal have 3500.


Klaus

Nu var det mere at de kan nøjes med at betale 3000kr, er ikke engang sikker på den er på tilbud i usa

 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Response på svs subwooferen (på deers hjemem side koster den 450$ som er del mindre end selv tilbudsprisen hos av connetion)

Hej. Der kommer en iaften, regner med han tager den med.
Altså den SVS sub eller...?

JA
Yeahh Thumbs Up
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 19:44
Det ikke mig der kommer og henter, vil gerne holde mig under 2000kr, ved heller ikke om jeg skal have et sæt længere kabel til sub in og fra subben til min fronthøjttalere eller kun et ekstra




Redigeret af gasolin - 14-April-2023 kl. 19:50
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Det ikke mig der kommer og henter, vil gerne holde mig under 2000kr, ved heller ikke om jeg skal have et sæt længere kabel til sub in og fra subben til min fronthøjttalere eller kun et ekstra


ØV! Og du har ikke en reciever med Sub out?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 21:07
Ingen receiver med sub ud som jeg kan bruge
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2023 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Ingen receiver med sub ud som jeg kan bruge
Hvordan vil du så sætte en sub til det du har, jeg har ikke læst hvad du har.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu