recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parabol og satellit modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parabol og satellit modtagelse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 15:40
Vedr udstyret har du nogen ønsker til modtageren

skal den kunne optage
se 1 program og optage et andet

hvad ligger dit budget på, så prøver jeg og kigge på et forslag til dig

skal den kunne vise 4k kanaler 

mulighed for cam modul det åbner for de tyske hd+ kanaler med kort.

selv bruger jeg en Dreambox 7020 hd v2 den kører linux meget stabil modtager med mulighed for 2 indstik moduler for tunere som kan blandes så det er dvb s + dvb c 

dreambox findes i mange model typer og der er andre mærker på markedet der også kører dette system.



Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2023 kl. 09:26
Hvis man er ude efter de britiske kanaler på Astra2 så har modtagerens følsomhed stor betydning. Jeg har haft flere forskellige og er endt med Octagon sf8008 4K. Den kan tage svage kanaler, som de andre ikke kan se, og kan sættes op med forskellige styreprogrammer. Den kan også betjene lokalnettet i hjemmet, så man kan se kanalerne på hjemmets forskellige computere og mobile enheder. Og den er ikke særlig dyr.
Powered by beer and chips
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu