recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mitid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mitid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kulau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2018
Sted: Erslev
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kulau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mitid
    Sendt: 29-April-2023 kl. 22:19
Hej er der nogen! der ved hvordan jeg gør, jeg har haft  3 identifikatonsmidler som man må have af mitid
1 på iphone, og 2 på ipad, den ene af mine ipad, gik i uorden og jeg var nødt til at gendanne min ipad, 
min mitid,  på ipaden forsvandt også, jeg genindstallerede min mitid app, men for kunne bruge den, skulle jeg have en midlertidig pinkode for at genindstallere appen, fordi den var midlertidig spærret,men da jeg ville bruge koden skulle jeg gå ind i tandhjulet ind i indstllinger, og ind i glemt pinkode, men da jeg kom derind var alt nedtonet, også, glemt pinkode, som jeg så ikke kunne åbne, er der nu nogen der ved hvad der er gået galt, da jeg genindstallerede det hele. med mvh. kulau
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2023 kl. 08:12
Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2023 kl. 10:46
Der er en del gode videoer på Youtube. Fx denne


Sådan sletter du aktive MitID apps, når du vil have appen på en ny enhed - Borgerservice to go



Redigeret af Brixen - 30-April-2023 kl. 10:47
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2023 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet

Jeg tror du har ret. Det må tælle som nummer 4, og så skal der deaktiveres en.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu