|
mitid |
Besvar |
Forfatter | |
Kulau
Junior bruger Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-April-2023 kl. 22:19 |
Hej er der nogen! der ved hvordan jeg gør, jeg har haft 3 identifikatonsmidler som man må have af mitid
1 på iphone, og 2 på ipad, den ene af mine ipad, gik i uorden og jeg var nødt til at gendanne min ipad, min mitid, på ipaden forsvandt også, jeg genindstallerede min mitid app, men for kunne bruge den, skulle jeg have en midlertidig pinkode for at genindstallere appen, fordi den var midlertidig spærret,men da jeg ville bruge koden skulle jeg gå ind i tandhjulet ind i indstllinger, og ind i glemt pinkode, men da jeg kom derind var alt nedtonet, også, glemt pinkode, som jeg så ikke kunne åbne, er der nu nogen der ved hvad der er gået galt, da jeg genindstallerede det hele. med mvh. kulau
|
|
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.
Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed. Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en del gode videoer på Youtube. Fx denne
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du har ret. Det må tælle som nummer 4, og så skal der deaktiveres en.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |