recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvidevarejunglen - hjælp til første lejlighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvidevarejunglen - hjælp til første lejlighed

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2023 kl. 14:54
Emhætte med kulfilter - altså recirkulation og ingen hul ud gennem væggen/loftet?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
køkkenmaredit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2023
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér køkkenmaredit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2023 kl. 14:01
Hej alle

I forbindelse med, at jeg snart flytter ind i min første lejlighed, hvor der er ved at blive bygget nyt køkken, har jeg brugt ufattelig lang tid på at undersøge, hvilke hvidevarer jeg skal købe til køkkenet. Dog uden at komme videre. 

Hold nu op, hvor er det svært at gennemskue, hvad der er nødvendigt, og hvad der passer ind i køkkenet. 

Er der nogle kyndige derude, der vil redde mig og komme med forslag til hvidevarer, der opfylder nedenstående? Generelt prøver jeg at holde det på det på et prisniveau, hvor jeg ikke skal betale for unødvendige ekstrafunktioner, som ikke skaber værdi for mig. 

Hvidevarer
1) Fuldintegreret opvaskemaskine (breddestandard: 45 cm)
2) Indbygget ovn (breddestandard: 60 cm): Ovnen skal være sort (uden stålhåndtag). Har f.eks. kigget på denne: link
3) Gaskomfur (breddestandard: 60 cm): Bygas. Sort gaskomfur. 
4) Fuldintegreret kølefryseskab (breddestandard: 60 cm - højdestandard: 178 cm)
5) Væghængt emhætte med long life kulfilter

Håber, I vil dele jeres erfaringer - det vil være utroligt værdsat.
Vh. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu