recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er digital foto print bedst og billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er digital foto print bedst og billigst?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor er digital foto print bedst og billigst?
    Sendt: 05-Maj-2023 kl. 10:50
Behøver ikke være det aller bedste, men heller ikke en middel eller derunder kvalitet.
Vi har prøvet onlinebestilling af digital foto print i Elgiganten. Ser udmærket ud, men måske det kan blive bedre?
Hvor har I god erfaring med at få printet jeres digitale fotos?
Det er måske få billeder i første omgang. Størrelse kunne være ca. 13-20 cm. Fx til at sætte i ramme og stille på en skænk. Hvis muligt måske også ca. 30 cm.
Aarhus området.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 11:44
Når jeg printer ude i byen, har jeg gode erfaringer med Pixum.

Skal det være stort, eller f.eks. på tapet har jeg b.la. brugt Illux

Jeg prøvet at få lavet tapet i størrelse 550x280cm, det ser sindssygt godt ud også selv om du er tæt på.Big smile


Redigeret af Potter - 05-Maj-2023 kl. 11:44
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 12:19
slettet


Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:45
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg bruger Foto-Lab Print Selv i Aars. Men, da vi jo ikke ved hvor i ladet, du bor, så er det nok ikke aktuelt for dig. Foto-Lab overtog Experts fotoservice, da de lukkede for nogle år siden...

At få dem til at sende, ved jeg ikke, om jeg vil, da billederne bare bliver smidt i en papir-kuvert.

Sort/hvide fotos bliver bedre hos Foto-Lab end hos Cewe Foto, synes jeg.

Det ser godt ud, men om det er billigt, ved jeg ikke...


Man skal lige huske, at højkantsbilleder skal roteres til vandret, så de bliver printet korrekt - dvs. så motivet fylder HELE papiret som printet...

Tak for info om orientering af billedet - tror vi har gjort den fejl. Dog kun 2 billeder til en start. Bor i Aarhus-området som angivet i teksten ;)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 12:43
Fotoprint i store størrelser, så nemprint.dk i Aarhus. De er dyre i små størrelser.

Disclaimer: det er mine nevøer, der ejer firmaet.
Venlig hilsen
KB
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:


Tak for info om orientering af billedet - tror vi har gjort den fejl. Dog kun 2 billeder til en start. Bor i Aarhus-området som angivet i teksten ;)

UPS (Det med Aarhus...) Hvis det er gået galt, så kan du jo bare uploade dem igen sammen med de næste, som skal laves, denne gang, roteret - dyre lærepenge, men så får I dem, lavet korrekt! Måske, de kan roteres på sitet, hvor I får billederne lavet...


Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 14:58
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 16:37
Blot til info: Pixum og Cewe har været samme biks siden 2018.


Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2023 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Blot til info: Pixum og Cewe har været samme biks siden 2018.



Blot til info:
Det kunne jeg jo ikke vide...


Redigeret af mnielsen - 05-Maj-2023 kl. 17:20
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 00:25
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:


Blot til info:
Det kunne jeg jo ikke vide...

De har åbenbart en interesse i ikke at fortælle det. Jeg læste det i Digital Foto for nogle år siden. 

Det fremgår også (lettere skjult) af det tyske hovedsædes website 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:


Blot til info:
Det kunne jeg jo ikke vide...

De har åbenbart en interesse i ikke at fortælle det. Jeg læste det i Digital Foto for nogle år siden. 

Det fremgår også (lettere skjult) af det tyske hovedsædes website 

Og derudover, så har jeg ALDRIG hørt om Pixum. Hvis Cewe har opkøbt Pixum helt, så behøver de vel heller ikke at skrive om det.

Og PhotoCare kan ikke bruges, hvis der ikke er nogen butik i nærheden, ligesom det at oprette en konto er lidt bøvlet - man skal gøre det lidt i blinde og håbe det bedste...
OG ja - jeg HAR lige e-mailet dem om deverse mangler - og "stjerne-stjerne-stjerne-stjerne" ER slået fra for oprettelses- og login-siden, så den ikke forstyrrer...


Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:41
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

[QUOTE=mnielsen]


Og PhotoCare kan ikke bruges, hvis der ikke er nogen butik i nærheden, ligesom det at oprette en konto er lidt bøvlet - man skal gøre det lidt i blinde og håbe det bedste...

PhotoCare bruger Cewe - så der kan du bare bruge Cewe.dk i stedet. De sender med Bring eller PostNord.
Der skal  dog stadig oprettes en konto.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2023 kl. 19:34
slettet

Redigeret af mnielsen - 06-Maj-2023 kl. 19:44
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu