recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er digital foto print bedst og billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor er digital foto print bedst og billigst?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2023 kl. 13:09
Du skal nok beslutte om det skal være bedst eller billigst :0)

I den størrelse, ville jeg smutte forbi Mimosa på Store torv, de er dygtige og ved hvad de laver (du kan også bruge deres hjemmeside). De er ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Jeg tror ikke du kan se forskel på deres kvalitet og de dyre steder (i den lille størrelse).

Hvis du dog vil have det bedste, kan jeg anbefale Xprint.dk. Jeg har fået lavet flere billeder derfra. Deres farver er korrekte, alt laves manuelt og de bruger udelukkende Lambda printere.  


Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2023 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af kloppern kloppern skrev:

Du skal nok beslutte om det skal være bedst eller billigst :0)

I den størrelse, ville jeg smutte forbi Mimosa på Store torv, de er dygtige og ved hvad de laver (du kan også bruge deres hjemmeside). De er ikke de billigste, men heller ikke de dyreste. Jeg tror ikke du kan se forskel på deres kvalitet og de dyre steder (i den lille størrelse).

Hvis du dog vil have det bedste, kan jeg anbefale Xprint.dk. Jeg har fået lavet flere billeder derfra. Deres farver er korrekte, alt laves manuelt og de bruger udelukkende Lambda printere.  



Forsøgte at finde priser på hjemmesiden ved digital upload. Det lykkedes mig ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu