recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Marantz 510
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Marantz 510

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Marantz 510
    Sendt: 25-Maj-2023 kl. 07:31
Jeg har problemer med at opdatere firmwaren på min Marantz 510 - den står bare og gør ikke noget, sådan ser det i hvert fald ud. Er den udtjent og bør jeg investere i erstatning, hvilken?
Jeg bruger den som lydenhed til mit TV, Spotify og diverse podcast sendt fra iPad eller mobilen. Hart et par Jamo højtalere og en subwoofer. Tilfreds med dette sammensurium - god lyd synes jeg.

Mvh. Bo Jørgensen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Sherman Sherman skrev:

Jeg har problemer med at opdatere firmwaren på min Marantz 510 - den står bare og gør ikke noget, sådan ser det i hvert fald ud. Er den udtjent og bør jeg investere i erstatning, hvilken?
Jeg bruger den som lydenhed til mit TV, Spotify og diverse podcast sendt fra iPad eller mobilen. Hart et par Jamo højtalere og en subwoofer. Tilfreds med dette sammensurium - god lyd synes jeg.

Mvh. Bo Jørgensen
Google siger den er fra 1977 Confused

Eller mener du en anden model? 
Mvh. JørgenT
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 08:38
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 09:49
Jeg lurede på om der fandtes mulighed for at downloade update file til USB memory, men det kan jeg ikke lige finde.
Går ud fra du forsøger via netværk/Wifi forbindelse.
Følger du denne vejledning:

Anden hjælp hvis det fejler:
Mvh. JørgenT
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 17:42
Ja, jeg har set den hjemmeside. Problemet er at min lydenhed melder at der findes ny firmware og giver mulighed for at downloade denne.

Men derefter sker der ikke noget - kun dette på skærmen:
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 18:52
Marantz vil gerne have et lan kabel til router for at opdatere. Det har stået i menuen til min Marantz SR7011. Den fungerer fint med wifi, men til opdatering har jeg et kabel på 10 m til at ligge.

Redigeret af Munch - 25-Maj-2023 kl. 18:52
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 18:53
Min 5010 har fint opdateret på wifi.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 20:00
så må jeg ud og købe et Lan kabel. Gad vide om jeg bare kan sætte det i min router og så kører det bare uden videre.

Hvis jeg skulle få lyst til at skifte min 510 ud - til noget tilsvarende, hvad skal jeg så vælge??
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2023 kl. 21:39
Jeg tror ikke på at et Lan kabel gør nogen forskel.

Reset forstærkeren.
Se efter om den vil downloade og installere firmware.

Vil den ikke det, så lev med den firmware den har nu.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 07:41
Hejsa

Jeg vil gerne skifte min Marantz M-CR510 ud til noget tilsvarende!
Hvad skal jeg købe??

Mvh. Bo
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 08:50
 Hvad mangler du med din nuværende - ud over at den ikke vil opdatere?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 09:25
Kig på Marantz Melody X MCR612.
Den har bedre specs samt cd-afspiller..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu